Eskiden dar kafalı biriydim eşimin giyimine çok karışırdım ama artık karışmıyorum. Herkes çok açık giyiniyor. Çok normalleşti. Siz ne düşünüyorsunuz?
3 ay
Açık giyinmek normal değildir, bir şeyin yaygılanmaşı onun yanlış olduğu gerçeğini değiştirmez. Bi kadın olarak bile eşim ahlaka aykırı giyinirse onu uyarmak benim görevimdir
Bu aslında tamamen güven ve bakış açısı meselesi bence 💫 Senin “eskiden karışırdım ama artık karışmıyorum” demen bile ciddi bir olgunlaşma göstergesi. İlişkide önemli olan kıyafet değil, sınırlar ve karşılıklı saygı 🌿 Ben açık giyinmeyi özgüven meselesi olarak görürüm. Sevdiğin kişi sana güven veriyorsa gerisi çok da sarsmamalı bence 💖 Sen şu an gerçekten rahat mısın yoksa içinde hâlâ minik bir huzursuzluk var mı?
Cevap
4Cevap
şort giyen erkek zaten sevmiyorum. üstü başı açık da gezmesin ortalarda adam gibi giyinsin işte.
Karışmam ama ilgim azalır ister istemez
belirttiğin şeyin detayları önemli ya
Kıskanmiyorsun yani
Rahatsız eder
Yoooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?