Yani askerden geldikten sonra sevgilisinin olmasının bir ihtimali var mıdır
3 ay
Cevap
3Cevap
Tabiri caizse arayış moduna geçiceğimiz içn biraz daha artar
Ama sorun şu ki askerden geldikten sonra ortamı nasıl olacak o kişinin yani çok zor
Bende de yok yaş 21 bide üniversite okudum şimdiye kadar konuştuğum bile olmadı
Olurda
Geç olur güven zor
Vardır
Nasıl vardır ya askerden geldikten sonra işe girip çalışsa sabah işe git akşam işten gel derken hiçbir şeye vakti kalmıyor üstüne üslük kızlarla nasıl ortamı olacak ki çok zor
Senin olan seni bulur ya bu kadar kasma
35 yaşındamı bulacak bulmasın gerek yok
22 yaş genç bir yaş
Mesele şu zaten askere git gel sonra bir işte çalış derken yaş olmuş 24 25 oluyor nasıl ortamı olacak nasıl kız arkadaşı olacakki insanın
Zamanla senin olan seni bulur çekingen olma hoşlandığın olunca açıl
Ben öyle düşünmüyorum bir işte çalışsam bile o iş yerinde kız olacağını sanmıyorum kız olsa bile sevgilisi olur kesin tüm kızların sevgilileri var kızların benle konuşacağını sanmıyorum sabah işe git akşam işten gel nasıl olacak o iş haftada 1 gün izinle mümkün değil tatile bile gidemeyip yazları çalışmak insanın zoruna gidiyor
Zamanla olur kafaya takma
Olmaz bir işe girsem bile iş yerinde kızlar erkekler gülüp eğlenecek kimse benle konuşmayacak daha hiç sevgilim bile olmadı psikolojik çöküş yaşıyorum heralde
Senin gibi çok var abartma kardeşim olur hoşlandığın olunca açıl utanma çekinme
Kız yok etrafımda
Bulursun
Üni okuyorum kimse yok sınıfta tek ben erkek varım neredeyse hepsi kız
Açıl işte hoşlandığın varsa
Daha samimi olmadan olmaz o işler
Birde utanarak söylüyorum daha 1 kızı öpmedim bu yaşa kadar buda zoruma gidiyor liseliler bile bunu yaşıyorken benim yaşayamamam kendimi kötü hissetiriyor
Abartma sanki kaç yaşındasın
Ama 22 yaşındayım yani bunu yaşamaya hakkım yokmu millet neler neler yapıyor ben daha hiçbir şey yapmadım
Bende birşeyler yaşamak istiyorum kızlarla duygusal ya da diğer türlü karşılıklı anlayış ve güven içerisinde samimi şekilde
Olur inşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Berke bak şimdi, 22’ye kadar sevgili olmaması hiçbir şey belirlemez tamam mı? 🌟 Askerlik zaten insanı olgunlaştırır, özgüvenini artırır, bakış açını değiştirir. Döndüğünde daha net, daha kararlı ve hayata karşı daha sağlam durursan şansın baya artar 💪✨ Olay tamamen senin enerjinde ve sosyal hayata ne kadar karıştığında. Asker dönüşü yeni bir sayfa açmaya hazır mısın peki? 💙