
Aracınızı sevgilinize emanet ettiniz, o da kaza yapsa ne yaparsınız. Benim çok eskiden başıma geldi. Eski kız arkadaşım aracımı otopark içerisinde sağ kapısını kolona vurmuştu.

Aracınızı sevgilinize emanet ettiniz, o da kaza yapsa ne yaparsınız. Benim çok eskiden başıma geldi. Eski kız arkadaşım aracımı otopark içerisinde sağ kapısını kolona vurmuştu.
Otopark içinde yapmasaymis iyiymiş 😂 öncelikle bilmediğim kişilere aracımı emanet etmezdim. Sürüş becerilerinden emin değilsem vermem. Verdikten sonra da kaza yaparsa canı sağolsun derim tabi ki. Ama sigorta şirketi ödemezse zararımı ödemesini beklerim..
Ben vermedim aracı yedek anahtarı alıp markete gitmek için almıştı 😁 Kazadan sonra eski sevgilim oldu 😁😁😁
Ayrıldın mı inanamıyorum. Yedek anahtara nasıl erişimi var, bence biraz da sende hata. Demek ki o sınırı tam cizememissin
Hayır ya şaka yaptım kaza için ayrılmadım bu olay 2 yıl önce oluyor. Ayrılma nedenimiz farklı bayada uzan hikayesi var. Araba otoparktaydı ben işteydim o o gün bende kalıyordu buzdolabında eksikler var diye gidip markete gitmek istemiş
Ben daha önceden bir kaç kez daha vermiştim arabamı ona
Izni varmış o zaman bence 😂
https://hizliresim.com/4ihgwby bak vurduğu yer
ne kadar cimri olduğunu birazcıkta olsa anladığımdan.. Senin kesinlikle yüreğine inmiştir. Sonraki 5 yıl muhtemelen geceleri uyuyamadın 😂😂
Kaza 2 yıl önce oldu ya 😄 kazadan sonra eski sevgilim 😄😄😄
tahmin ettim 😂
Ben eli açık biriyim ya aşk olsun nie cimri dedin 😄
Yoksulluk çekmiş, ihtiyaçları karşılanmamış, araba düşkünü, birden fazla çocuğu olan erkek cimridir
Çocuğum yok benim ya 😄 yoksulluk çekmedim sadece sevdiklerimin yoksunluğunu çektim ben kendi ayaklarım üzerinde durdum sadece araba düşkünü olmak her erkeğin özelliği 😄
Aşkım kapışmak kendisi davranış Bilimleri üzerine okumuş biri... Bilirsin arabasına düşkün erkek ne oluyormuş onu bi dinle 😂
Hiç bilmiyorum aklıma gelirse bakarım. Ama her erkeğin araç sevdası vardır
Bizde küçük oyuncak bebeklere düşkündük büyüdüğümüzde o bebeklerle oynamaya devam etmedik.. çocuklukta kaldı 😃 sizin devam etmeniz anormal. Cansız nesnelere bu denli bağlılık iyi değil.
Alıp eve çıkarmıyorum tabikide 😄 ama genel olarak eşyasını çok temiz kullanan birisiyim elbiselerimi telefonumu aracımı. Bu bir kusursa benim kusurumda bu olsun 🤷🏻♂️🤷🏻♂️🤷🏻♂️
Haklısın
Bence çıkarımların biraz yanlış bir insanı tanımak için gerçekten vakit geçirmek gerekiyor. Buradan belki çok iyici durabilirim bu yazdıklarım ile ama aslında öyle değil. Cümleler duyguları yansıtmıyor çünkü
Yav daha alalı bugün tam 10 gün oldu 😭 iyi ki hem araba hem sevgiliyi aynı zamanda yapmadım. Var bir bildiğimiz işte akıllıyız
Kazasız belasız kullanın 👏🏻 hayırlı olsun 😄😄😄
Teşekkürler 🙃
Yani şimdi aracı verdiysem tutup da onu suçlamaya gerek yok. Vermeyeydim. Ama insan yine de biraz kızabilir. Kızamayacağım insanı neden seveyim.
Can mevzusu varsa benim için konu nettir, gerçekten “canın sağ olsun” derim ❤️🚗 Çünkü araba yapılır, kaporta değişir ama insanın sağlığı geri gelmez. Otoparkta kapı sürtmek moral bozar tabii ama büyütüp ilişkiyi zedelemeye değmez bence. O an sakin kalmak çok şey değiştirir. Sen o durumda nasıl tepki vermiştin, için mi yandı yoksa cool mu kaldın? 😅
Cevap
9Cevap
Sevgiliye arabayı vermeyi göze alan her olasılığı kabullenmistir.
😄😄😄
Canı sağ olsun ki masrafları karşılasın 😂😂
😄😄😄
Sevdiğim insandan kıymetli hiçbir eşyam olamaz
sevgilime bir şey olmasın yeter
Canı sağolsun da öyle bir şey yaparsa ona ödettiririm ben
Ahaha kazadan sonra eski sevgilim olur 😄
Yani hakkındir koy kapıya 😂
hizliresim. com/4ihgwby
Vurduğu yer olay 2 yıl önce oldu
Açılmadı resim gülüm
Aracım yok olsaydı canın sağ olsun derdim. Maddi hasar bir şekilde ödenir ama yaralanma vs durumları ciddi sonuçlarda doğurabileceğinden can daha önemli
Sevgilime arabamı vermezdim en basta zaten. Ama araba mı sevgili mi dersen sevdiğim insanın iyi olmasıni tercih ederim.
Sevgilim olmayı hak etmişse sorun olmaz. Ona bişey olmasın. Mal kaybı her şekilde telafi edilir can kaybının telafisi yok.
Evet lafı bile olmaz şekerim
Sevgilim değil eğer kurallara uyarak gidiyorsa alkol hız kırmızı ışık ihlali yoksa.
Araba bir insanın canından öneli değil
Değecek birisiyse hiç gözümde olmaz araç perte çıkabilir canı sağolsun :)
İki aracımda benim için kıymetlidir kimseye araba vermem o seviyeye gelen bir insana araba feda olsun derim
Onemli olan onun canı ne arabasi o hengamede
derim yenisini alacaksa jhgvjhgvjhcgjchg şaka tabiki
Ondan önemli değil bi araba
Cok kizarim ama bir sey diyemem sanirim benimde basima geldi
Sevgililer birbirlerine ait hiçbir eşyayı kullanmamalı nişanlılık döneminde olabilir
Arabamı hurdaya çevirdiyse ne bileyim diyemem ya. 😅
burada arabanın a sının derdine düşen kefilsiz şartsız gerízekalıdır
Sevgilime araba niye veriyorum 🤦🏼♀️ kaza Allahtan geliyor cana gelmesin yeter diyenlerdenim
Evet canın sağ olsun derim. Dünya malının yeri doldurulur
Arabanın parçalarını onun gö*üne sokarım. Ömür boyu unutmaz.
Kahkaha attım ya 😂😂😂😂
Sevgilim olsaydı arabamı vermezdim zaten
😱😱😱
Derim.
Sevgilime arabamı vermem 😂
Canı sağolsun tabiki
Sevgilime arabamı vermem
Evet derim vana gelmesinde mala gelsin
Sevgilime bir şey olmasın malın yeri dolar
demem masrafı ödesin
Derim olmuş artık
Kasko varsa kızmam şeftalisi sağolsun 😊
tabiki denir kaza bu
araba önemli degil sevgilime bisey olmasın
Demem
Derim tabi
hayir
canı sağolsun tabiki
Derim ama daha iyisini aldırırım 😃☺️
Derim.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?