Eşimle yaş farkı, Kıbrıs-Türkiye ikilemi ve çocuğun velayeti varken boşanmak mantıklı mı?

Eşimle olan sorunlarımdan yoruldum artık. Beni çok kısıtlıyor ve aramızda 11 yaş var. Ben 27 yaşındayım eşim 38 yaşında. Onun için Kıbrıs'a geldim ben bütün düzenimi bozdum Türkiye'de yaşıyordum. Hiç akrabam yok zaten burada iş yerinden arkadaşlarım var. 1 tane kızımız var dört yaşında ama velayetini bana verse Türkiye’ye dönmemi kabul etmez Kıbrıs'ta kalırsam kabul eder. Ama kendi ülkeme de dönmek istiyorum of kendimi çok daralmış hissediyorum. Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?

Eşimle yaş farkı, Kıbrıs-Türkiye ikilemi ve çocuğun velayeti varken boşanmak mantıklı mı?
Cevapla