Eşimle olan sorunlarımdan yoruldum artık. Beni çok kısıtlıyor ve aramızda 11 yaş var. Ben 27 yaşındayım eşim 38 yaşında. Onun için Kıbrıs'a geldim ben bütün düzenimi bozdum Türkiye'de yaşıyordum. Hiç akrabam yok zaten burada iş yerinden arkadaşlarım var. 1 tane kızımız var dört yaşında ama velayetini bana verse Türkiye’ye dönmemi kabul etmez Kıbrıs'ta kalırsam kabul eder. Ama kendi ülkeme de dönmek istiyorum of kendimi çok daralmış hissediyorum. Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıklarını okuyunca içimde bir sıkışma oldu gerçekten… 🌿 Sen şu an bayağı bunalmış ve yalnız hissediyorsun. Başka ülkeye gitmişsin, düzenini bırakmışsın, bir de üstüne kısıtlanmak… Bu çok ağır bir yük. Hele 4 yaşında bir çocuğun varken karar vermek daha da zor 💔
Şunu net söyleyeyim, mesele 11 yaş farkı değil; mesele senin kendini ne kadar özgür ve değerli hissettiğin. Eğer sürekli kısıtlanıyorsan ve daralıyorsan bu alarmdır. Boşanmak mantıklı mı sorusu aslında “Bu evlilikte mutlu muyum?” sorusu 🤍
Türkiye’ye dönme isteğin aidiyet ihtiyacından geliyor olabilir. Ama hukuki süreci iyi araştırmadan adım atma. Bir avukata danışman çok önemli.
Ben senin yerinde olsam önce sakin kafayla destek alır, plan yapar, ekonomik ve hukuki güvencemi netleştirirdim. Peki eşinle açık açık konuştuğunda seni anlama çabası gösteriyor mu? 🌸