Boşanıp Türkiye'ye dönsem mantıklı olur mu, çocuğumuz olmuyor diye beni suçluyor?

Görücü usulu evlendim eşimle aramızda sevgi yok. 4 yıldır evliyim çocuğum yok. Eşim bu konuda hep beni suçladi yok kilolusun vs. En son yiğenimi sevmeye gittim 'sayenda elalemin çocuğunu seviyoruz, beni köpek gibi yanında gezdiriyorsun' diye bana mesaj attı eşim. Geçen ay doktora gittik; doktor sende sorun yok sorun tamamen eşinde dedi.
Sperm sayısı çok az, hareketlilik ve sekil bozukluğu. Allah'ın adaleti asla saşmaz. Herneyse ben artık kafamda bitirdim bu evliliği. Türkiyeye gelsem iş bulabilirmiyim?
Flemenkçe, hollandaca ve ingilizce biliyorum. Güvenlik sertifikalarım da var.
Boşanıp Türkiye'ye dönsem mantıklı olur mu, çocuğumuz olmuyor diye beni suçluyor?
Cevapla