Sadece itiraf ettik, bunun nedenini merak ediyorum efendim. Lütfen cevaplasın, çok teşekkür ederim 🙏?
3 ay
Kardo kızın hoşuna giden ve beğenilen biri değil isen kıyamet kopar adın sapığa çıkar ama boylu poslu yakışıklı biri olursan kurtarıcı olursun onların gözünde kadınlar maldır mantık zihniyet yok ben merkezliler
Hayır efendim kızın tipe bakmıyorum demişti bana ama banada yüz vermiyor burdan tanıştık çok az tanıyorum hoşlandım kızdan çok iyi biri
Bilmiyorum burada kiler tuhaf çoğu da erkek gay kadın hesapları açıyorlar
Hayır kız gerçekten çok iyi ama kaybettik
Kaan 20 yaş romantik cesaret yaşıdır, tebrik ederim önce onu diyeyim 💙🙏 Ama her kızın sinirlenmesi “itiraf ettin” diye değil, hazırlıksız yakalanmakla ilgili olabilir. Sen kafanda süreci yaşamış oluyorsun, o aniden öğrenince baskı hissedebiliyor. Bir de arkadaşlık modundaysa panik yapabiliyor. Üslubun ve zamanlama da çok etkili tabii 😉 Sen nasıl söyledin, ortam nasıldı?
Cevap
2Cevap
İlgisini çekmiyorsan bu gayet normal
Arkadaşlık kuruyordu benimle zaten yeni tanışmıştık ama kızdan çok güzel enerji aldım cesaretli ve zeki
Sevgilisi varsa felan normal
Yok hanımefendi sevgilisi
Çirkinsindir
Değilim hanımefendi?
Değilim dediğim gibi kız kimseye sanş vermiyor galiba
Size ispat mı edicem hanımefendi ne komiksiniz siz böyle iyi günler dilerim
Çirkin değilim size atmak zorunda mıyım foto bahanesiyle çok akıllısınız
Oyy kuzum kime itiraf ettin sen bakem
Evet aslında hoşlanıyorum ilk defa çok değişik bir duygu ama kızı bulamıyorum şu anda
Şöyle soyleym karşı cinsten herhangi bi belirti, istek, his oluşmadiysa karşılık vermeyebilir.
Evet ve bildiğiniz kızlardan da değil cinsellik konuşan
Oh ne güzel sen bu kızı tavla 😀
Evet istiyorum da seviyorum da ama instegramdan engellemiş ve yüz vermiyor bana onu farkettim evlenmesini istiyorum benimle ilerde tanırız diye düşünüyorum mutlu edebileceğimi düşünüyorum kadınımı
Himmm kız seni beğenmedimi acaba ya da genel olarak mı birisini istemiyor hayatında
Evet evet hanımefendi zorlama artık ya da yazma dedi bana en son istemiyor ve eski sevgilisi var işin içinden
Çoğu kizcelerin unutamadığı ex leri var maalesef
Yanlış anladınız hanımefendi kız sevmiyorum dedi bana orasını bilemem takıntılı eskisi galiba kızı. Bırakmıyor muş ve 2 günde seven bir adamın sevgisine inanmıyorum dedi sizce doğru mu?
Tipine bağlı
Tipimin olduğunu düşünüyorum 😊
Tipten kasıt, boy fizik Görünüş değil mi?
Kızın tipe baktığını sanmıyorum karakter ve içe bakıyor şans meselesi nasip işidir 🙂🙂
Sevmediği için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?