Benim yerimde siz olsanız napardınız? bazen çok arafta kalıyorum son kez adım atsam mı yoksa bu sessizlik böyle gitse mi diye?

Birisi var geçmiştir de konuştuk uzaktan akrabayız, bana ilgisi konuşmasak bile devam ediyor ama kendisi ciddi ilişki sorumluluğundan kaçtığı için bana adım atmıyor. Eskiden duramaz ben atardım artık ben de atmıyorum 1 yıldır
Benim yerimde siz olsanız napardınız? bazen çok arafta kalıyorum son kez adım atsam mı yoksa bu sessizlik böyle gitse mi diye?
Cevapla