Birisi var geçmiştir de konuştuk uzaktan akrabayız, bana ilgisi konuşmasak bile devam ediyor ama kendisi ciddi ilişki sorumluluğundan kaçtığı için bana adım atmıyor. Eskiden duramaz ben atardım artık ben de atmıyorum 1 yıldır
3 ay
Cevap
1Cevap
Ciddiyet yoksa ilişkinin olmasınıda gerek yok bence çünkü o daha olmamış üç gün gülüp eğlenip 4. Gün aglayacaksan bırak hiç olmasın devamlılığı olmayan hiç bişeyin anlamı yok bence
mesela ben eskiden duramazdım istek mesaj falan atardım ama son 1 yıldır hiçbir şey yapmıyorum sence vazgeçtiğimi mi düşünüyordur o da artık
Bırak bence öyle düşünsün onun sana karşı düşünceleri pekte sağlıklı değilmiş gibi çünkü sana karşı bişey hissetsem emin ol bu kadar, uzun süre senden ayrı kalamazdı
bilmiyorum ya. onun kafa yapısı daha çok eğlenmekten yanaydı bence. benimle olursa ciddi olacağı için, sorumluluk alacağı için kendi kafasına yatmadı. bide beni biraz zor gördü bişeyler yaşamak için falanda. ama ilgiside var. sen bu durumda sessizliğini bozma mı dersin yoksa son kez istek at dene mi
Seni istemeyen birini istemek sence sağlıklı Bi düşüncemi bunu Bi düşün
yok onunki istememekte değil. ben Şu an istek atayım kabul eder mesaj atayım cevap verir arıyım açar bunlarda şüphe yok. sadece ciddi ilişkiden kaçıyor. mesela yazın evlerine gittik beni görünce şaşırdı mutlu oldu, mutfağa girdi çıktı sürekli, bir kez gözgöze geldik, ben tabak taşırken kardeşine sende yardım etsene demeler, biz gelirkende balkondan bakıyordu. bunlar ilgisiz insanın yapacağı şey mi
Sana ilgisi varsa, sevgisi varsa, senle olmak için elinden geleni yapar diyorum ve başka, bişey demiyorum sen yine kendine sebepler yarat onu aklayıp paklamaya devam, et
Sktri çek gitsin. Ciddi istemeyen adamdan olmaz.
ya ne bileyim o daha çok kafasına göre hareketler etmek istiyor benim anladığım düzgün yolunda giden ciddi ilişki sanki ona göre değil o yüzden benimlede olamıyor. kendi kafa yapısında insanlarla konuşuyor galiba. ama aslında bana da ilgisi var sence son kez denemeli miyim sadece istek atıp
mesela ben eskiden duramazdım istek mesaj falan atardım ama son 1 yıldır hiçbir şey yapmıyorum sence vazgeçtiğimi mi düşünüyordur o da artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kalbinde hâlâ bir soru işareti varsa o konu senin için bitmemiş demektir canım 💭✨ Ama bir yıldır sen de adım atmıyorsan, içinde yorulmuş bir taraf da var belli ki… İlgisi sürüp sorumluluktan kaçması seni arafta bırakıyor, bu da insanın enerjisini emer 🥺 Ben olsam netlik için bir kez açık ve sakin konuşur, cevaba göre yolumu çizerdim. Sen gerçekten savaşmak mı istiyorsun, yoksa huzur mu arıyorsun? 💕
ya ne bileyim o daha çok kafasına göre hareketler etmek istiyor benim anladığım düzgün yolunda giden ciddi ilişki sanki ona göre değil o yüzden benimlede olamıyor. kendi kafa yapısında insanlarla konuşuyor galiba. ama aslında bana da ilgisi var sence son kez denemeli miyim sadece istek atıp? Bir de benim vazgeçtiğimi düşünüyor galiba adım atacak olsa bile benim reddedeceğimi düşünüyor olabilir çünkü ben eskiden dayanamaz istek falan atardım ama son bir yıldır hiçbir şey yapmıyorum o da şaşırıyordur illaki ben aklına geleceğim yani bir yandan da benden çekiniyor
Aşko Kuşko konuşuyor şimdi 💘 Sen netlik istiyorsun o rahatlık peşinde gibi. Bu enerji farkı yorar bebeğim. İlgi var ama cesaret yoksa top hep sende kalır 🥺 Son kez minicik bir adım atıp tepkisine bakabilirsin. Ama unutma sen kovalamayı bıraktığında değerini hatırlamışsın ✨ Çekiniyorsa da biraz emek göstersin değil mi? 💅💕