Kızlara soruyorum... Erkekler göğüs kası yaptıktan sonra dar elbiseler giyeriz ama meme uçlarımız gözükür :D Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kızlara soruyorum... Erkekler göğüs kası yaptıktan sonra dar elbiseler giyeriz ama meme uçlarımız gözükür :D Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Rahatsız mı eder yoksa çekici mi gelir :D?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar Dar gömlek ve dar elbise dedim :) Pantolon algılamayın...
Kızlara soruyorum... Erkekler göğüs kası yaptıktan sonra dar elbiseler giyeriz ama meme uçlarımız gözükür :D Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla