- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
3 ayBu toplumsal olarak fark etmeksizin bir yaratılış özelliği oluyor. Aşırı yaş farkları sınıf farkı gibi oluyor. Yani bir sonraki nesil ile bir önceki nesil gibi duruyor. Başta bu aşta fişte aylarını pas geçersek açık ara yaş farkları hem karşıt cinste hem hemcinsimde sorunlar çıkarıyor. Hiç öyle istisna filan demeyin. Bunu diğer toplumlarda problem olarak yaşayanları da gördüm. Yani hemciksik geliyor ellisine karşıt cins oluyor otuz veya otuz beş sonra problem başlıyor. Genç olanın gözü dışarda oluyor. Diğeri zaten ellisini geçmiş oluyor. Tam tersi durumda da aynısı oluyor. Boş geçin yani bu yaş farkları bilmem ne sonra kim ne karışır zaten karışmasa bile ileri yıllarda bodoslama çöküyor o ilişkiler. Bu yaratılış özelliğidir. Yok efendim genç bul hayatını yaşa filani. Ellinizi geçtinizmi o genç sizden medet umacak sanmayın. 😅 Yani ben bile açık ara fark yaşlarına subyancilik olarak bakarım. Karşıt cins evladı yasta biri ya da hemcinsim de evladı yaşta biri sapıkça gelir bana. Saçma dediğiniz mantıkta aldatma riski yok direkt aldatmalar var zaten. 😀 Ben subyancilik sevmiyorum. Kendi neslimin ve yakın olmasını tercih ederim.
Diğer yandan bizim toplumda aşırı yüksek olursa yaş farki ve karşıt cins büyük olursa ezmeye itaat altına almaya çalışır. Çünkü kim ne derse desin büyük olan taraf ben biliyorum nidaları var toplumda. Hele ki karşıt cins on yaş büyük olursa bir de kazancı fazla ise nanayı yer hemcinsim. Evde afedersin süs k*pegi gibi olur. Yani bizim her iki cinste Avrupa kültürü yok o yüzden. Yok ben öyleyim filan falan nidalarini geçin yani. Ele fırsat geçince bizim toplum böyle. Bir de bu yönden de bakmak lazım.
Hayatınız oyuncak değil o yüzden hayatınızın ayvasini yemeyin ya da yedirtmesinler.
Kendi hayatı beş dakikalık zevk olanlar bunun dışında tuuyorum. Onlar ne haltı varsa yiyebilirler. 😎💯 Sonrasında aglamasinlar veya dert yanmasinlar yeterli olur.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Bence bu biraz eski düşünce kalıplarından geliyor. Toplum uzun süre erkek büyük olmalı gibi bir fikre alışmış. O yüzden tam tersi olunca insanlar hemen yargılayabiliyor. Oysa iki insan da yetişkin ve birbirine saygı duyuyorsa kimsenin buna ahlaksız demesi doğru gelmiyor. Çünkü ilişkiyi yaşayan iki kişidir.
10 Yorumla
3 ayÇekemiyorlar!! Dün esra dermancıoğlunun sevgilisiyle arasında 10 yaş var diye kardeşimle konuşuyorduk... İkimizde aynı şeyi söyledik " "gayet normal" kadında 10 yaş küçük olabiliyor... O zaman tersi de doğrudur... Sonradan öğrendik ki arada 20 yaş varmış... Erkekte yanlış dediğimiz şeye kadında da deriz... Annesi yaşında hiç normal değil!! Oyuncu kadın çok neşeli hoş sohbet bir kadın ama yine de çok büyük fark...
022 Yorumla- 3 ay
Topluma bu mantığı dayattılar çünkü, ergen kızlar Babası yaşındaki adamlarla gezerken iğrenç gorunuyorlar. Üstelik sevdikleri için de değil menfaat için.
Ama iş kadının büyük olmasına gelince herkes konuşuyor - 3 ay
Evet erkekte de aşırı derecede çirkin duruyor ve bu zoofili gibi bir bozukluk... Beyinde yaşla birlikte artan partner ibresi var... Mesela şu an 55 yaşında bir kadınsın diyelim, normal beyin orantısal olarak ibreyi 40-65 arasında tutar.. Ama pedofili dediğimiz bozuklukta beyindeki yaş filtresi kırılır. Bahsettiğim ibre, çocuk veya ergenliğe girmiş ya da bitirmiş 13-24 yaş arasında takılı kalır. Genelde farklı zevkler, heyecan, andropoz, menepoz değildir... Bu kişilerde aşağılık kompleksi ve düşük özgüven algısı vardır... Otoritesini sağlayabileceği kontrol edebileceği gücünü gösterebileceği kişiler zayıf ve tecrübesiz olmalıdır... O yüzden kurbanlar çocuk ve genç kadınlardır... Pedofiliyle aynı sebepli diğer hastalık zoofili bu hastalıkta beyindeki tür filtresi kırılıyor bu yüzden eşek köpek kedi de cinsel uyaran olur... Bu tamamen bir bozukluk
- 3 ay
@PeachGirl58 İlişkide kadının büyük olması daha sağlıklı ve mutluluğa Destek verir diyorlar ben katılıyorum sen?
- 3 ay
Kadının doğum yapamama sorunundan kaynaklı diyorlar da doğan çocuğa azıcık başını okşayıp eline üç beş kuruş tutuşturmak dışında bizim ülkedeki erkeklerin babalık yaptığını görmedim... Anne doğurdu annenin diyorlar... Kek yapınca kek fırının mı oluyor?😂😂 Türkiyede babalık part time iş gibi önemsiz bişey... Her zaman görüyorum kucağına verince iki dakika bakamıyorlar... Bebekken sesine katlanamıyorum... Doğru düzgün banyosunu yaptırmıyor... ödevine yardım etmiyor... derdin var mı deyip karşına alıp konuşmuyor... Beraber etkinliğe gitmiyor... TV izlemiyor... Çocuğunun yaşını bilmiyor... Kaçıncı sınıfa gittiğini bilmiyor... Bakımını yaptırmıyor... Kıyafetlerini giydirmiyor... Erkeğin çocuk istemesi küçük bir çocuğun kedi köpek istemesi gibidir... Her erkekten çocuk yapılmaz... İyi babadan çocuk yapılır... Kadın bulamazsa zaten yapmasın... Vücudun bozuluyor eski haline asla dönmeyecek, hiç olmayan hastalıkların çıkacak... Her çocukta ömründen 5-6 yıl gidiyor bedeni erken yaşlandırıyor... Çocuk anne karnındayken annenin tüm hücreleri çocuk için çalışmaya başlıyor... Kadının anne olana kadar bedeninde depoladığı vitamin mineral her şey çocuğa gidiyor. Ruhsal olarak asla eskisi gibi olmazsın... Annelik bu yüzden kolay değil... Ruhu ve bedeni tüketiyor... Sırf bu yüzden cennet annenin ayağı altında... En ağır sorumluluk bizde olduğu için... Erkek değil kadın seçici olmalı çünkü her erkekten çocuk yapılmaz hatta ömrünün sonuna kadar bulamazsa evlenmesin... Çünkü tüm bu söylediklerime değecek biri olmalı... Yoksa kadınlar o işlere hiç girmesin!!! Beter hasta olursunuz... Erkeklerdeki kafa kadın doğuramıyorla alakalı... Ben evli kadınlarla çok konuştum evlilik berbat bişey erkek iyi baba değilse işin zor sadece çocuk için katlanıyoruz dediler hep... Çok seviyorum evlen diyen bu yaşıma kadar 1 kişiyle karşılaştım. O da 1 yıllık evliydi... O çocuk olsun evlenelim diyen genç olmayanla olmaz diyen erkekler babalık komalık nedir hiç bilmiyor... Ne derlerse desinler
- 3 ay
@merve_kynn Kadın küçük ve kötü niyetliyse "para" odaklıysa yine de o zenginlik içinde sadık kalabiliyor. Fakat erkek niyeti kötü olduğunda dümdüz kötüdür... Kadın gibi duygusal bakmaz paranı kullanır dışarıdakilerle aldatmaya devam eder... o yüzden kadının büyük olduğu ilişkiler riskli. Tamamen erkeğin saf kötü niyet fıtratından kaynaklı... Kadın gibi olsa güvenli bulurum... Ama nadiren de olsa erkek gerçekten sevebilir
- 3 ay
@PeachGirl58 doğru katılıyorum, peki sence kadın mı büyük olmalı erkek mi?
- 3 ay
Bence yakın olmalılar ya aynı yaş ya da 4-5 yaş büyük veya küçük
- 3 ay
Anladım, 58 nere oluyordu ağrı mı
- 3 ay
o sayı önemsiz öylesine
- 3 ay
@PeachGirl58 istanbuldamisin
- 3 ay
@EliaEb Nasıl bir araştırma, genç erkekler konusunda mı?
- 3 ay
Ergenlik yaşı 32'ye çıktı artık literatüre girecek bir gerçek bu... Kadınlar hep olgundu fakat Y ve Z kuşağı erkekleri zihnen çok çocukca davranış sergilediği için hatta z kuşağı kadınlarıda buna dahil... Araştırmalar ve gözlemler sonucu buna karar verildi...32'ye kadar sürüyor. Bende aynı zamanda gelişimciyim 13-18 ergenlik kabul edilir. Kadınlarda 12 de başlar erkeklerde 1 yıl sonra... şu an 13-32 aralığı alınacak... Nesil bile çok değişti
- 3 ay
@PeachGirl58 evt çünkü evrim var değişik var DNA Değişiyor, insan ırkı ve fiziksel olarak ta değişiyor canım
- 3 ay
1- erkek baskın bir karakterdir yaşının küçük olması baskinlikta dengeyi sağlar, hiç ablasını döven adam gördün mü? Genelde kardeşlerine şiddet uyguluyorlar
2- kadının büyük olması erkeği güvende hissettirir ve aklı başında olgun kadınları severler
3- kadın büyük olursa serseri bir adami bile dize getirebilir, Kadının sozü geçer, ama kadın küçük olursa erkek etkilenmez
Yani olgun bir kadın Sözleriyle Erkeği İkna edip doğru yolu gösterebilir ama genç kız tecrübesiz olduğu için bu zorlaşır - 3 ay
Evt öyle canım, sen kaç yaşındasın bu arada
Aşk İlişkileri konusunda 547 cevap paylaştı. Ne alakası var ahlaksizlikla? insanlar istedikleri kişilerle beraber olabilir ister 3 yaş küçük olsun ister 10 yaş. bazı insanlar der ki ben kendimden küçükle olmam bazıları olurum der ama ahlaksiz demek çok alakasız ve saçma
01 Yorumla- 3 ay
Saçma olduğunu biliyorum, onu diyen ahlaksız zaten.
Ayrıca Erkeğin yasca küçük olması İlişkinin daha mutlu olmasını destekler.
Erkek zaten baskın karakter neden yaşı büyük olmak zorunda?
Yapay Zeka Cevapladı
Merve, bu bakış açısı tamamen toplumun çifte standardından besleniyor bence 😌 Erkek kendinden küçük biriyle olunca “karizmatik”, kadın olunca etiket yapıştırılıyor. Bu resmen yıllardır süren bir kalıp yargı. Oysa iki yetişkin insan kendi rızasıyla beraberse kimseye söz düşmez 💅✨ Sen mutluysan, sağlıklıysa mesele yaş değil uyumdur. Peki sence insanlar neden kadınların seçimlerini daha çok sorguluyor?
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
u 3 ayÇok da fifi, genç erkekle birlikte ol hayatı yaşa
19 Yorumla- 3 ay
Zaten takmıyorum canım, sen evlimisin
- 3 ay
Evet kendimle
- 3 ay
Genç erkek deneyimin oldumu canim
- 3 ay
😅
- 3 ay
Ne biliyim, Tecrübeli gibi Söyledin, sordum 😀
- 3 ay
En fazla 2 yaş küçüktüler benden sjs
- 3 ay
Yaşın 35 mi? İlişkide erkeğin küçük olması mutluluğu daha da destekler bence
- 3 ay
Hıhı.
- 3 ay
2 yaş çok değil ya, bende 10 yaş felan küçüklerle konuştun sandım😅
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 3 aytoplum cahil olduğu için
20 Yorumla Saçma. Hz. Hatice 40 iken Peygamberimiz (S. a. v.) 25 imiş. Çok severlermiş
Ben kendimden birkaç yaş küçük biriyle evlenmek isterim. Ben 30-32 gibi olsam o da 27-30 olsun.
15 Yorumla- 3 ay
Evt canım En mantıklı sen dusunmuşsun aynı fikirdeyiz.
Üstelik erkeğin yaşının küçük olması İlişkinin daha mutlu Olmasını Destekler:) - 3 ay
Ordan kafam karıştı ya jsjsjs
- 3 ay
@EliaEb küçük olduğuna göre 19 yaşındasın
- 3 ay
Kaç?
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
3 ayerkekler olunca yadırganmıyosa kadını da yadırgayamaz kımse
21 Yorumla- 3 ay
Cahiller yadirgiyor, asıl problem Erkeğin büyük olması ama herkese normal geliyor, çünkü topluma böyle dayatıldı
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
3 ay
Aynisini erkekler yapinca normallestirmiyorlar bile.
Resitse eger np. Ama tabi cikarlar söz konusu.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
3 ayToplum erkek parali kadin para yiyor on yargisina sahip diye yadirganir. Oysa erkegin parali olup kadina bakmasi kotu bir dey degildir. Kizin yasitlari sokakta çizgili adidaslarla hap ot kovaliyor yani kizjn ne suçu var ki. Olgun durumu biriyle takilmasi hayet normal. Kendi tercihidir ve toplumu zerre ilgilendirmez. Ilgilendirir diyenler kendi ailesiyle ilgilensin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayÇok saçma. Benim 1 ay önce ayrıldığım kız 39 yaşınaydi. (Ben 30)
12 Yorumla- 3 ay
Niye ayrıldınız ki
Cevap sahibi3 ayEvliydik.
3 ayŞöyle düşün erkek 2 3 yaş küçük biriyle olsa pedofili denicek seviyede kadınlarda ahlaksız gözüyle ben daha örneğine denk gelmedim ama nerden baksan baya bi yaş farkı oluyor sanırım bakan o yüzden bakıyordur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 755 cevap paylaştı.
3 ayErkekler içinde öyle bakılıyor kadınlar içinde ama ben çok denk geldim ve şimdi sungur nereye veya sungur dady diye bir şeyler varmiş
Sen en fazla kendinden kaç yaş büyük erkekle sevgili olursun
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. toplumun geleneksel ve katı kuralları yüzünden böyle bir algı oluştu dimi. özellikle yaşça büyük kadın ve genç erkek ilişkilerinde bu daha çok görülüyor. kadınlar da erkekler gibi özgürce seçim yapamıyorlar sanki.
00 YorumlaDiğer hesabımdan yorum yapcaktım 4 seviyeydi öxelden mesaj atıyordum ne güzel dondurulmuş diğer hesabım
Hanımefendi
Diğer hesabım dondurulmuş
Ben bodygardım
27 yaşındayım
30.40 yaşlarda hep kadınlarla çıktım takıldım
Bence kadının büyük olması iyi
Aşadakiler bişey bilmedikleri için boş konuşmuşlar
Onlar kıllı bakımsız göbekli erkeklere gitsinler12 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 637 cevap paylaştı. Hz Hatice annemiz efendimizden 15 yaş büyüktü ticaret kadınıydı zengindi ilişkinin yaşı yoktur 18 yaşından sonra devletler bireylere karışmıyor dinen de sakıncası yok tabi zina olmamak kaydı ile
10 Yorumla
3 ayErkek büyük oluncada hemen olgun adam iyidir derler.
26 Yorumla- 3 ay
Bunların ca*hilligi beni rahatsız ediyor, olgun adam profosyeneldir aldatsa dahi Kadın anlayamaz, bu konuda iyidir evt. Jsjs
- 3 ay
Karakter ayrı ama erkeğin olgun olması Dürüst olduğunu göstermez bence
- 3 ay
Önemli olan birbirlerini nasıl tamamladıkları.
Her insan aynı yaşta aynı olgunlukta olamıyor. - 3 ay
Haklsin. Yaş tecrübeyi Yaşantı olgunluğu getirir..
Ben böyle düşünüyorum diğerlerini bilemem
Ayrıca iki taraf mutluysa yaşın gerçekten önemi kalmıyor - 3 ay
Ve Dahası Bu sefer söyleyecegim sadece bana ait değil, ilişkide erkeğin yaşı küçük olursa daha mutlu olma ihtimalleri artıyor
Çiftler birbirini seviyorsa mutluysalar yaşın önemi yok ki. Önemli olan uyum , anlaşabilmek. Eski kafada olanlar haşa yaşa çok takıyor ne yazık ki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
3 ayYaşça küçük erkeklerle birlikte olan kadınlar
Yaşça küçük kızlarla birlikte olan erkekler
Bu millet kötü bakacak bişey bulur
Sen hayatını yaşamaya bak00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 687 cevap paylaştı. Bu toplumda neredeyse her şeye ahlaksızlık olarak bakılıyor. Bu saatten sonra başkası ne düşünür ne der diye hayat mı yaşanır?
00 YorumlaBence güzel birley. Biz erkekler zaten geç olgunlaşıyoruz. Yaşı büyük kadınlae bu dünyada cenneti yaşatabilir belkide
00 Yorumla
3 ayHerkesin kendi tercihi bana göre iğrenç duruyor
010 Yorumla- 3 ay
Erkeğin büyük olması iğrenç durmuyor bu iğrenç duruyor? Garip düşünce
- 3 ay
Dedim ya herkesin kendi düşüncesi. Erkekler daha geç olgunlaştığı için olabilir süby@ncı gibi annesi gibi duruyor kadınlar onların yanında
- 3 ay
Herkesin düşüncesi ayrı onu katma, global Konuşman gerek. Erkeklerde fiziksel olarak kıllı Ve Daha ağır başlı duruyor, bir de yaşı büyük olunca tam Sapık sürüleri gibi görünüyor? Yani senin dediğin durum Tek taraflı değil
- 3 ay
Erkeğin 2-3 yaş bile büyük olması daha rahatsız edici. Dünya bu durumu normallestirdifi için insanlara Tuhaf gelmiyor
- 3 ay
Seninle tartışamam teyze ne yaparsan yap ben kendi düşüncemi söyledim dışarıdan annem yaşında kadınların genç erkeklerle çıkması kötü görünüyor benim gözüme. Bu kadar.
- 3 ay
Bücürük şey, Senin zihnini o şekilde dayatmislar, Herkese bunu normallestirdikleri için kötü görünüyor. Bana da Babasi yaşındaki adamlarla çıkan s*rtk kizlar iğrenç geliyor, Sen yaslilarla takiliyorsun diye zoruna gittiyse yapacak bişey yok
- 3 ay
👍
- 3 ay
Baban yaşındaki adamlarla yatmaktan kafayı yemişsin
- 3 ay
Haddini bil? Tanımadığın bir insana iftira atarken utanmıyor musun? Burada soru sorarken alacağın her cevabı düşünmelisin istemediğin bir cevap alınca böyle menopoz etkisiyle çirkefleşeceksen hiç soru sorma sen. Hem ben yetişkin erkek genç kız ilişkisi hakkında olumlu bir şey söylediğimi hatırlamıyorum. ayrıca o dediğin konuda eline su dökemem teyzeciğim senin bana öğretmen gerek😊
- 3 ay
Ağzın bozuk, benim hiç öyle bir niyetim olmadı ailem verdi bana ögretti bana yanlışın ney olduğunu.
Üstelik yaşı küçük olan sensin
Konuşmalarına bakılırsa sen daha iyi bilirsin Ergencim
Gizli Üye(30-35)3 ayBence normal kalpler bir olduktan sonra yaşın önemi yok
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayHazmedemiyorlar çünkü bu ülkede en akıllı kadın Pınar Altuğ gitti Yağmur Atacan denen çıtır oğlanla evlendi seneler geçti adam hala genç dinamik en mantıklısını yaptı
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Erkeğin çıtırı makbuldür, itibar etme dedikodulara
10 Yorumlane alaka ya apt*l onlar
23 Yorumla- 3 ay
Kutluyorum. Bende Sırf bu a*ptal mantiga kim katılıyor öğrenmek için sormustum canım
- 3 ay
Taktigimdan değil sırf uğraşmak için sordum😀
Ayrıca erkeğin yaşının küçük olması İlişkinin daha Sağlıklı ve mutlu olmasını destekler
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. İlk cinsel ilişkimlerimden birini senin yaşında bir kadınla yaşamıştım. Ben 19 iken 😊
00 Yorumla@merve_kynn rica etsem sizde tjip eder misiniz 🙏🏻
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 918 cevap paylaştı.
3 ayYaşça küçük kadınlarla olanlara da sapık gözüyle bakılıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)3 aybana da mantıksız geliyor genelde arkadaş çevremin yaşı büyük kadın olsun erkek olsun tabi cinsel anlamda da değerlendirecek olsak çok uyumlu olacağını düşünüyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 742 cevap paylaştı.
3 ayBen olgun kadın severim ya benden büyük sevgilim oldu
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Bu son zamanlarda aşırı çoğaldı artık teyzeler gençlerle takılıyor
019 Yorumla- 3 ay
Fotoğrafta ki dede sen misin
- 3 ay
Yok hyr, saygıdan dolayı dede dedim yani, ne diyiyeim bu veya şu mu?
- 3 ay
Ne teyzesi ya, benden en az 40 yaş büyük gözüküyorsun. Ben 30 sen 75 gösteriyorsun, nasıl farketmiyorsun
- 3 ay
Nasıl benden büyüksün? Kb ben seni 70 felan sandım
- 3 ay
Kaç yaşındasın ki
- 3 ay
Kullanıcı isminde 89 yazıyor, 89 olabilir misin😀
- 3 ay
36 yazıyor ama inanmıyorsun 46 dır, 10 yaş kucultmussun
- 3 ay
@İsimsizüyee evt doğru
- 3 ay
@behişti89 yahu kız haklı, hicmi ahlak yok sizde, torunu yaşındaki kızlara seylik dusunuyorsunuz
Gizli Üye(45 üstü)3 ayKendinden küçük erkeklerle birlikte olan kadının tek amacı tokmaktır.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)3 ayAksine kadin zevk almayi biliyor diye yorumlarim
00 Yorumla
3 ayAnlatamam tuhaf derin mevzular vukuat benim bu kuantum fiziği gibi gelir zaman içimde erir büker takvimleri saatleri gerçek olanı verir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 426 cevap paylaştı. Selam. Asla böyle bi mantık olamaz. Sana mı dediler üzüldün mü
10 YorumlaBen yaşımdan büyüklerle cıkıyorum
Bodygardım
Yapcak bişey yok daha iyi00 Yorumla
3 aybencede saçmalık. eğer kişiler birbiri ile mutluysa kimsenin karışmasını takmamalı insan
00 Yorumla
3 ayÇok mantıksız gözükmüyor zevkler ve renkler tartışılmaz olgun kadın genç birey isteyebilir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Kafanıza takmayın boş ver
00 YorumlaKınıyorum onlari bende gencim görün
00 Yorumla
3 ayDemi? Oysa tersi sorun değil
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
3 ayKim kiminle mutluysa bizi ilgilendirmez
00 Yorumla Halbuki alakası yok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 816 cevap paylaştı. Hiç de öyle bakmıyorum bakmıyordum
00 Yorumla
3 ayHaklısın bu hep böyle olucak sanırım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
3 ayBencede böyle düşünmek cok sacma
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 27b cevap paylaştı.
3 ayZevkler ve renkler tartışılmaz
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Tercih meselesi tabiki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
3 ayOlgun kadınlar nedense daha zevkli
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ben saçma bulmuyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
3 ayKimsenin hayatı kimseyi ilgilendirmez.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sizin de hakkınız doğru
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)3 ayErkek içinde geçerli
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 525 cevap paylaştı.
3 ayDayıya sor
14 Yorumla- 3 ay
Aha dayıya sor
- 3 ay
Ne alaka dayı
- 3 ay
@miskinsincap anladı espriyi
- 3 ay
Bende anladım da fikrini söylesen sevinirdim
- Aşk İlişkileri konusunda 823 cevap paylaştı.
3 ayTersi olsa bakılmaz
01 Yorumla- 3 ay
Sacmalikta orada zaten, Erkeğin büyük olması nasıl normallestirildi asil ahlaksızlık burada
3 aysaçma bi bakış açısı bence
00 Yorumla
3 ayMesela sizin için kaç yaş erkek ideal
00 Yorumla
3 ayO mantikla erkeklerde ahlaksiz olmali
00 Yorumla
3 ayTakma öyle düşünenleri
00 Yorumla
3 ayYaş farkı da önemli.
00 Yorumla
3 ayHiç öyle bişey duymadım
00 Yorumla
3 ayÖğrenirseniz zede dermisiniz
00 Yorumla
3 ayNe alaka bizim de 12 yaş var gayet iyiz
00 Yorumla- Devamını Gör (7)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 