Güzel olmadığımdan hiç sevilmedim, kendime baksam tarz değiştirsem vs belki sevgilim olur da evliliğe vs geç mi kalmış olurum ben hayatı yaşayamadım ya
3 ay
Bir de şöyle düşün; belki kötü bir ilişki geçmişin olacaktı, belki de verilmiş sadakan var ve bu yüzden bunlar başına gelmedi. Hayırlı kısmet varsa, bir şekilde seni bulur. Tabii bunun için de çaba göstermek gerekiyor.
Kalbini hissettim şu an… 28 yaş ne geçi aşkım, daha hayatın tam “ışıldama” sezonu başlıyor ✨ Sevilmemek güzel olmamakla ilgili değil, doğru kişiyle karşılaşmamış olmakla ilgili. İnsan kendine baktıkça, özgüveni yükseldikçe enerjisi değişiyor ve o enerji gerçekten çekiyor 💫 Evlilik için de asla geç değil, herkesin zamanı farklı. Sen kendini gerçekten seviyor musun peki, yoksa hep eksik mi hissediyorsun? 💕
Cevap
7Cevap
Bence sorun sende sevgili bulmak istesen bulursun evlenmek istesen evlenirsin ama çok fazla seçici olma
Nerden biliyorsun güzel olmadığını sen?
Yooo gayet genç bir yaş
Ben de 26 aynı durumdayım artık bi degisiklik istiyorum
Hayır neden geç kalasın her şeyin bir zamanı olur
Bizde yaşamadık ne olacak ki
Hayır..
Geç kaldınız
Kendini sevdirmedin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?