Sürekli engelleyen daha önce eskisine giden biri olduğu için güvenmiyorum. Güya evlilik konuşuluyor ama ortada güven yok ne yapacağım
3 ay
Sürekli engelleyen daha önce eskisine giden biri olduğu için güvenmiyorum. Güya evlilik konuşuluyor ama ortada güven yok ne yapacağım
Samimi söyleyeyim, bence bir ilişkide güven yoksa o ilişki insanı yorar. Ben sana şöyle söyleyeyim; bir hafta görüşmemek gayet normal bir şey, hatta bazen insanlara düşünmek için alan da verir. Ama sen zaten içinde güven duymuyorsan mesele sadece bir hafta görüşmemek değil. Daha önce seni engellemiş, eski ilişkisine gitmiş ve bu yüzden kafanda soru işaretleri oluşmuş. Evlilik konuşuluyorsa bunun temeli güven olmalı. Sürekli şüpheyle yaşamak insanı mutsuz eder. Bence önce kendine şunu sor: Bu insanla gerçekten huzurlu hissediyor muyum? Eğer içten içe rahat değilsen, o ilişkiyi sorgulamak çok normal. Olmuyorsa bir yerden sonra zorlamak anlamsız.
Eskisi bunu arıyor sürekli ve ben yokkende arayacak eminim yani bilmiyorum hiç güvenmiyorum ve hiç içim rahat değil
O zaman niye devam ediyorsun
Ayrılamıyorum çünkü
Neden
Çünkü malım akılsız bi canım.
Beni yüzlerce kez terk etti sayısz hakaretler ama hepsi benim suçummuş ve ben hak etmişim şöyle buna rağmen o zalağı özleyip ağlayarak aradım defalarca
Estağfurullah umarım ders alırsın ne diyeyim
İçinde ciddi bir güvensizlik var ve bu öyle görmezden gelinecek bir şey değil 🤍 Sürekli engelleyen, geçmişte eskiye geri giden biri varsa senin tedirgin olman aşırı normal. Bir hafta görüşmemek sorun değil, asıl mesele bu bir haftada içinin rahat olup olmayacağı. Evlilik konuşulurken temel taş güven olmalı 💭 Sen gerçekten onunla huzurlu musun, yoksa sürekli tetikte misin?
Cevap
5Cevap
İl dışına güvenmediğin adama mı gidiyosun 1 hafta anlamadım 🙄
Ailemle il dışına çıkacağım sevgilimle 1 hafta görüşmemiş olacağız
Güvenmediğin birisini neden bu kadar kafaya takıyosun ki mesela 🙄
Malım çünkü
Estağfurullah da boş ver güvenmiyosan takma bile
Boş ver yapan dibinde yaprar
Yapana 30dk da yeterli
Öyle de tabi ben uzaktayken engelleyecek kavga çıkaracak sinirimi bozacak bayrama denk geliyor bir de kesin eskisi bunu arar bi Banane ile
Ya yapamam öyle şeyler sonuçtan korktuğum için
Evet normal
hiç görüşme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?