Aynı şehirde yaşayıp bu kadar uzun süre görüşmemek normal mi? Mesafe 15 dk, hiçbir meşguliyet iş vs olmamasına rağmen
3 ay
Aynı şehirde yaşayıp bu kadar uzun süre görüşmemek normal mi? Mesafe 15 dk, hiçbir meşguliyet iş vs olmamasına rağmen
Cevap
9Cevap
Bitmiş bir kitabın ölmüş karakteri o çiftler. Haftada 1 kez buluşup mangala kahve içmeye sinemaya gidilmesi lazım.
Katılıyorum ve bunu çok kez söyledim sonuç bu
Ayrıl gitsin boş ver başka birini bul.
Başka biri bulunur da neden sürekli bu durumu yaşıyorum
Büyük ihtimal maddi durumu iyi olmayan para sorunu olan veya başkalarına ilgi göstermekten sana sıra bulamayan doğru olmayan birilerine denk geliyorsun.
Maddi durumu çalışmıyor 24 yaşında aile evinde ve pc oyunu dışında bi isi olmayan biri. Başta çok çok farklı biriydi
İşte o yüzden hani eski dönemde erkekler 18 yaşından itibaren çalıştırılırdı şimdi bir erkek 30 yaşına gelse de bir ev sahibi olamıyor bu sefer evlilik vaadiyle kızları kandırıyorlar bok yoluna gidiyorlar ya da senin yaşamış olduğun durumu kızlar da yaşıyor. Maalesef ekonomi herkesi vurdu.
Hiçbir çalışamama engeli de yok oysaki rahatlıkla işini bulur :) tamamen keyfi suanda
Seni istese bir şeyler için uğraşırdı çünkü seni kaybetme korkusuyla yaşardı.
Aynı evde yaşayıp da o kadar görüşmediğimiz oluyor normal seninki
Aynı evde yasamadan bu şekildeyse aynı evde yaşasak birbirimizden haberimiz olmayacak yani
Değil arada gelip opmeli
Gelse öpcek
Ben şimdiye ayrılmıştım
Çok zor duruyorum düzeltmeye çalıştım ama sürekli benim çabamla olmuyor
Evet görüşmüyor ya görşmeden nasıl bi ilişki yürür uzak mesafe ilişkiler bizden daha çok görüşüyor
24 ikimiz de
Hahahdf valla gayet ortalamının üstünde bi tipim var sen düşün gerisinş😅
Dağın başında yaşamıyorum ya gayet ulaşılır bi konumdayım okulu yeni bitti askerden geldi ve geldiğinden beri dinleniyormış :)
Ahh o kadar yormayan bi insanım ki.. ergen çıktı tam ya adamı beni bulamadı bi🙄
Ayrıl direkt ama sor önce
Soruyorum hep bi bahane ya da benden adım bekliyor
Sanırım artık bırakmamın vakti geldi
Peki erkekler gerçekten sevdiği kadına mı zaman ayırır bu bahaneler üşengeçlilten diye tahmin ediyorum. Ama insan sevdiğini görmeden nasıl durabilir
Benle görüşmeme nedeni beni sevmemesi mi yoksa nasıl olsa hayatımda biri var rahatlığı mı :(
O kadar haklısın ki şu an engellemeye gidiyorum kerim aydınlanma geldi hahahshc :(
Çok sağol kerimcim iyi ki varsın olsun bi faydan dokundu tanımasak bile birbirimizi
Kerim saf demeyelim de sevince çok fazla veren taraf olduğum için hataları görmekte zorluk çekiyorum
Bende hayattan zevk almıyorum üstüne saçma sapan şeyler yaşandığı için gerçekten bunları yaşıyor muyum anlamıyorum ya da inkar ediyorum
Belli ki baya bi seyler bilşyosun bu konuda sana bildiricem
Aşk doktoru olup psikolojiyi iyi korumuşsun o zaman 😃
Soğumuş o yemek
Direkt at diyosun yani
Tabi at gitsin belkide başkalarına vakit ayırıyodur bilemeyiz...
Ahh hayıııır
20 gün diyosun adamlar her saat görüşüyorlar isteyenler nasıl bu kadar eminsin hemde
Ya evet ve ben görüşelim demesem o demicek bile insanlar 1 güb görmeyince kötğ hisseder:(
Kadın demez erkek ister hadi aaa bugün sinemaya gidelim falan diye böyle kadından beklenmez bunlar
Prenses ya bazı erkekler
O zaman sende öyle davran çiçek al git 😃
Evet buluşursak eğer çiçek alıp gidiyim 😃
Zor ama imkansız değil çelenk yaptır sen ona 😃
Evine göndertiyim direkt zahmet olmasın ona mazallah beni falan görür😃
Doğru bak oda olabilir üstüne de yazdır asker arkadaşın dan şu falan diye farkınız kalmamış zaten 😃
Hahahshcg çok doğru dedin asker arkadaşı sayılırız artık devreme bi çelenk iyi gider
İşteee buuu gönder gitsin belki biraz daha hatırlar seni 😃
Vermiceksen niye bulussun boş yere
He tamam düz mantık erkek
Memeleri emdirecem gel de bari
Yok oyun oynamayı tercih edebilir
Öyle sevgili mi olur? Ayrıl sen bundan. Benimle sevgili ol. Hergun memeleirni emmeye gelirim
O ilişki bitmiş
Ya nasıl nasıll:(
Kızım 20 gün az süre mi ben 2 gün ayrı kalsam deliririm
Ya bende deliriyorum işte sürekli görüşmek isterşm ama aynı fikirde değil ilk zamanlar asla böyle değildş sonradan aşırı rahatlığa kapıldı ve bu bana hiç normal gelmiyor
Belli ki sıkılmış
Sıkılacağı hiçbir şey yapmadım görüşmemkten sıkıldı desem askerden geldi sıkılma imkanı da yok
Aldatıyo
Nerden anladın
İşi yok😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu okuyunca içimde minik bir alarm çaldı açıkçası 🚨 15 dakika mesafe, yoğunluk da yok diyorsun… 20 gün hiç görüşmemek bana çok “isteksizlik” koktu. İnsan sevdiğini merak eder, özler, fırsat yaratır. Bu kadar uzun süre çaba yoksa orada bir soğuma ya da kaçınma olabilir 💔
Sen bu süreçte hep sen mi adım attın yoksa o da çabalıyor mu gerçekten?