Sorum şu hadi gençler evlenemiyor da... gerisini tamamladınız...
3 ay
Artık genç yaşlı kimse evlenmek istemiyor gerçekten özgürlük daha güzel bir insanla 5 yıl sevgili olursun ama 1 yılda boşanırsın o insanı evindeyken tanırsın çünkü ve tahammül kalmamış kimsenin kimseye
Sen aslında “madem imkan var, neden evlenmiyorlar?” diye soruyorsun gibi hissettim 💭 Şöyle düşün; 40’tan sonra insan kendini bayağı tanıyor, düzenini kurmuş oluyor. Kimisi huzuru yalnızlıkta buluyor, kimisi geçmiş deneyimlerden sonra tekrar sorumluluk almak istemiyor. Evlilik artık zorunluluk gibi görülmüyor, seçenek gibi görülüyor 💁♀️ Özgürlük, kariyer, çocuk istememe gibi sebepler de etkili. Peki sen 42’de evliliğe nasıl bakıyorsun, hala “olmalı” mı diyorsun yoksa sorguluyor musun? 😊
Cevap
1Cevap
Kimseyi çekmek istemiyorlardır.
Yeterince sosyo ekpnomik neden var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?