Değer veren saf bir kızı kaybeden erkekler ilerde pişman olup geri dönüyor mu?

Konuştuğum çocuk vardı unutamadığı kız vardı 1 yıldır konuştum belki sever eder diye yok hep hakaret hep küfür. Kızlara veriyordu telefonu ettiriyordu. Ama ben yine de sever belki dedim enayilik ya. Dün de telefon numarasını bulup yaydım sinirlendi. Konuşmayalım yazma dedi baane dedim o ver arkadaşları aşıksın diyorlar bana ama ben değer görmüyorum kendi de çok iyi biliyor hep iyi konuştuğumu fikir istediğinde hep bana geliyordu ama yok umursamıyor hiç bana kalbin temiz diyor hep ama kötü kız muamelesi yapıyor. Ben karar aldım artık uzak duracağım ondan beni hak etmiyor temiz kalbimi saf duygularımı. Ahımı sadece aldı o yeter ona ama ileride anlayıp pişman oluyorlar mı erkekler. Sevdiği kız bile umursamadı bunu ama ben ona yine yazıyordum kendi de iyi biliyor bana dedi sevdiğim kız bana yazarsa olursak sana yazmam ben engelledim sonra arkadaşından ulaşıp engeli aç dedi niye böyle yapıyor ben çok safım
Değer veren saf bir kızı kaybeden erkekler ilerde pişman olup geri dönüyor mu?
Cevapla