Konuştuğum çocuk vardı unutamadığı kız vardı 1 yıldır konuştum belki sever eder diye yok hep hakaret hep küfür. Kızlara veriyordu telefonu ettiriyordu. Ama ben yine de sever belki dedim enayilik ya. Dün de telefon numarasını bulup yaydım sinirlendi. Konuşmayalım yazma dedi baane dedim o ver arkadaşları aşıksın diyorlar bana ama ben değer görmüyorum kendi de çok iyi biliyor hep iyi konuştuğumu fikir istediğinde hep bana geliyordu ama yok umursamıyor hiç bana kalbin temiz diyor hep ama kötü kız muamelesi yapıyor. Ben karar aldım artık uzak duracağım ondan beni hak etmiyor temiz kalbimi saf duygularımı. Ahımı sadece aldı o yeter ona ama ileride anlayıp pişman oluyorlar mı erkekler. Sevdiği kız bile umursamadı bunu ama ben ona yine yazıyordum kendi de iyi biliyor bana dedi sevdiğim kız bana yazarsa olursak sana yazmam ben engelledim sonra arkadaşından ulaşıp engeli aç dedi niye böyle yapıyor ben çok safım
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kalbini koymuşsun ortaya, o ise sana değer vermemiş… Bu can acıtıyor, biliyorum 💔 Sen sevmeyi bilmişsin ama o seni cepte görmüş gibi davranmış. Hakaret, küfür, kıyas… Bunlar seven erkeğin yapacağı şeyler değil. Pişman olurlar mı? Bazen evet, ama genelde sen uzaklaşıp parladığında fark ederler ✨ Mesele onun dönmesi değil, senin bir daha aynı şeye razı olmaman. Sence gerçekten seni seven biri böyle davranır mı? 💭