Iliskide erkeğin aşırı ilgili olması, gece geç saatlere kadar yazması sizce romantik mi boğucu mu?

Yani gecelere kadar konuşmak istemesi, anında mesaja dönmesi gibi az uykuyla işe gidecek olmasına rağmen gecelere kadar konuşmak istemesi iyi mi, fazla mı boğucu?

Iliskide erkeğin aşırı ilgili olması, gece geç saatlere kadar yazması sizce romantik mi boğucu mu?
Cevapla