Sadece yemek yemişler. Ve karşı tarafa defalarca beni sevdiğini söylemiş.
3 ay
Safmış, biri beni 7 kere terk edecek yüzüne bile işemem. Hala seviyorsa baya baya aptaImış da denebilir. Bazı insanlar sevilmeyi hak etmez, 7 kere terk eden birisi de doğal olarak sevilmeye layık değildir. Anca günlük saatlik takılır yoluna bakarsın, öylesine aşık falan olunmaz.
Şimdi sana dürüstçe söyleyeceğim canım, 7 kez sen terk etmişsin… Bu ilişki zaten bayağı sallantıdaymış 💔 10 gün sonra biriyle yemeğe çıkması teknik olarak aldatma sayılmaz, çünkü ortada net bir ayrılık var. Ama senin canının yanması çok normal, sonuçta “beni seviyorum” deyip başkasıyla görüşmesi kafanı karıştırır 😕 Sence o mu kaçıyor yoksa sen mi sürekli bitirerek itiyorsun? Biraz da buna bakmak lazım 🫶✨
Cevap
5Cevap
Hak etmişsin 😂 aldatma sayılmaz bittiyse bitti sende otur ağla
Akıllanmamış başkasıyla yemeğe gitmemesi lazımdı 3 kez daha terk et aklı başına gelsin Allah allah
Gerçekten zar 7 gelmiş
Aldatma değil
Ayrısınız sonuçta
En fazla bi kahve içerler
Arabada sürtünme vs olur
Dikkat ederler
Öal mısın terk ettim diyorsun
aldatmadır
@tezgah aldatmak icin illa yatağa girmek gerekmiyor
Adam bıkmış senden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?