Bakın şimdi öncelikle kısa özet geçiyim bir çocuk var orta okuldan lise sona kadar aynı okulda okuduk ama benle sevgli olmadı ve red etti hatta istemedi ve sevmedmi de sonra nasıl oluysa sosyal medya üzerinden işte beni onu stolk o beni stolk derken ben bi anda onu engelledim ve aynı şekilde o da beni engellemişti ve 1 ay hesap kapattım daha sonra da geri açtım ve anında kaldırdı engeli sonra fake hesap açıp pişman olucaksın yazdı sonra ben engeli kaldırmayınca da bazı fark eden bazı göndermeler yaptı örnek: hatasız kul olmaz affeder belki yeni başlangıç vs bazen de işte sohbet muhabbet Müslüm hürses göndermeleri falan hatta çıkmazı aşk adı aşk sadace falan yazıyordu bazılarında ise bu ne yapmaya çalışıyor ve anlamı ne o başka yerde ben başka hatta üni de okuyor lise biteli 3 yıl oldu ama bazen aşır fark eden istek atıyor sonucu ama asla adım atmıyor en sonda ki de o dediğim hesaptan atılan göndermeler ne bu sizce?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Senin kafanı baya karıştırmış bu çocuk, hissediyorum 🤍 Ortaokuldan lise sona kadar adım atmıyor, sonra fake hesapla “pişmanım” vibe’ı veriyor… Bu net ilgi açlığı ve egonun dürtülmesi gibi duruyor. Direkt yazmaya cesareti yok ama göndermeyle nabız yokluyor 🙃 Müslüm’lü storylerle dram kasması da tam “bak bensiz mutlu olma” enerjisi. Gerçekten ciddi olsa açık açık yazardı sence de? Sen hâlâ ona karşı bir şey hissediyor musun? 💫
Pek hissetmiyorum ama kalbim ani şekilde hızlanıyor sonra diniyor ve uzun süre gelmeyince o yani gerçekle yüzleşince kendime çok kızıyorum aklıma kayıyor
Aşko kalbin hızlanması nostalji çarpması resmen 💓✨
Gerçek değil ihtimal heyecanı o.
Sonra aklın devreye girince kendine kızman çok normal.
Geçmişin gölgesi cazip gelir ama içi boşsa söner 🍃💕
Peki ben ne yapıcam ya
Lise biteli 3 yıl oldu ve bu sene beni sevmeyen istemeyen bir çocuk bir anda yazdan beri hem tiktokdan hem twiterdan twiterımı bulmuş hemde instagram da hatta telegramdan bile fake hesaplara ama omum olduğunu belli edecek şekild genellike son bahar da gelip ara sıra işte göndermeler yapıyor bazen diyorki çok takma burası komik bir yer bazen diyor işte hatasız kul olmaz affet belki yeni başlangıç falan bazen diyor adı aşk sadace bazen başka bişey ama o başka yerde ben başka şaka gibi abi Telegramdan da wapsapa gel yazıyor belki numaram bile var ama neden kendi hesabında gelmiyorsun birde mesela ya 1 hafta mesaj isteklerini kapatıyor ya da ben profil değiştirince 4 gün sonra hemen o da değiştiyor bazı fake hesaplar aynı benim ki gibi yapıyor hesabını hesap gizlide bu arada gitmiyor ya yıllar geçti bazende mesela geçen sene değil ondan önceki sene ben kullanıcı adımı değiştirince de 4 gün sonra o da değiştiriyor du sonra bir fark açınca da yine 4 gün sonra kapatıyor ya da açıyor veya istek atıyor ben ben yeni hesap açınca mesaj isteklerini kapatıyor ben kapatınca açıyor ya da 1 hafta hesap kapatıyor sonra geri açıyor ben 1 ay hesap kapatınca saniyesinde engeli kaldıyor veya affet veya pişmanlık şeyleri ediyor