Uzun süre hoşlandığın biriyle sonunda birlikte olup tüm hisleri kaybetmek normal mi, bu durumda ne yapmalıyım?

Uzun zamandır peşinde olduğum bir kız var ve sonunda olduk gibi ama olduktan sonra tüm hislerimi kaybettim ona karşı ve rezalet hissediyorum, tam o bana kalbini açmışken ayrılmak onu çok kırar gibi düşünüyorum ve zaten izole, içine kapanık bir kız 😩, tekrar ona aşık olmak istiyorum, lütfen birisi bana akıl versin.

Evet biliyorum pisliğin tekiyim ve hakaretlerinizi kabul ediyorum 😩🤮

Uzun süre hoşlandığın biriyle sonunda birlikte olup tüm hisleri kaybetmek normal mi, bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla