Eski sevgilimin sevgisini kaybettikten sonra kimseyi sevememek normal mi, bu duygudan nasil cikilir?

Beni eski sevgilimden başka kimse onun gibi sevmedi. O beni çok sevmişti. Çok ilgiliydi. Hiçbir insan onun yerini tutamıyor. Ben onun değerini bilememişim🥺 onu çok özlüyorum. Önüme çıkan insanların hepsi beni yoruyor. O ise bana huzur veriyordu. Ama artık imkansız. O da unuttu beni zaten.

Kimseyle tanışmak istemiyorum. Yoruldum

Eski sevgilimin sevgisini kaybettikten sonra kimseyi sevememek normal mi, bu duygudan nasil cikilir?
Cevapla