28 yaşında bakımlı, geçmişi temiz, kendi ayakları üstünde duran kız neden düzgün, gerçek bir erkekle evlenemiyor gibi görülüyor?

Neden böyle saçma bir anlayış var toplumda? İstesek evlenebilecek ama sağlam biriyle evlilik yapmak isteyen insanlarız ama sorunlu muamelesi yapılıyor anlamadım bunu. Bazen birini basamak olarak kullanıp evlenip boşansam mı diyorum ama karaktersiz değilim

28 yaşında bakımlı, geçmişi temiz, kendi ayakları üstünde duran kız neden düzgün, gerçek bir erkekle evlenemiyor gibi görülüyor?
Cevapla