22 yaşında hala hayatına biri girmeyen kızın evlenme şansı var mıdır?

Ya ben 21im. Az kaldi 22 olacagim. Ne sevgilim oldu nede bir erkekle disariya ciktim inanin hic bilmiyorum. 2 yil önce biriyle yazmaya basladim yani ilk defa onda bisey hissettim oda cok uzakti. Kimseye baglanmadigim kadar baglandim oda evlilik falan konuştu. Fakat sonra sebebsiz yere gitti. Toparlanmam 2 yil sürdü diyebilirim. Yeni iylesiyorum. Bir ay önce evlenmiş. Hayatimda sadece 1 kez bisey hsisettim. Ama oda olmadi. Birdaha bu hisleri yasiyabilirmiyim? Gercekten sanmiyorum. Benim asik olmam zor. Ona asik oldugumda cok bosluktaydim zor zamanimda geldi baglandim. Asik olmam zor ama karsima cikanda yok. Napacagim sansim yok mu?

22 yaşında hala hayatına biri girmeyen kızın evlenme şansı var mıdır?
Cevapla