Ben bir kızım ve kız arkadaşım ile konuşmayı kestik nasıl yazıcam yüzüm kalmadı özledim çünkü ve hâlâ ona aşığım sanırım bitmiyor
3 ay
Cevap
4Cevap
Ne kadar sevgili kaldınız. Neden bitti aldattın mı hatunu
aldatma yok kanka ya kavga ettik kestik konuşmayı
Yaz gitsin
yazarım bak sonra gaz verdiler derim gurur desen yok bende
sen çok iyi bir destekçisin
yaz ben arkandayim
Hiçbir şey olmamış gibi özledim mesajı atmak var bir hayalimiz
Anlaşamıyoruz aşırı kıskancım en yakınlarından bile kıskanıyorum olmuyo ya
Sen mesela halledebildin mi sende benim gibi kıskançmışsın bir de aşırı kıskançlık yapıp kaçırmak istemiyorum çök toxiciğiz zaten
wlw iliskilerinin cogu toxic zaten ya o ztn kacinilmaz bir sey cok kiskancim bende ama bazi kisilerde daha alttan almaya calisiyordum bence iliskilerde karsidakinin yakjn arklarida gozune carpabiliyo benimde carpmisti cok fazla ama iliskiniz uzun surduyse konusulur halledilir ya bi barisinda gerisini halledersiniz bazi kisiler vardir tamam der dedigini yapar bazilari ciddiye bile almaz beim karsima cikanlarda cok sey oluyordu ben dedigimde ama hep tahmin ettigim gibi cikiyordu o yuzden bilemiom rahatsizlik duydugunu kaygilandigini soylesen. karsidaki duygusuz degilse gene belki yumusarsiniz
Öyle yaparım bu kızlar beni yordu ya hayır yani olacak mıyız olmayacak mıyız karar ver neyse teşekkür ederim umarım sende mutlu olduğun birisiyle olursun ya da ilişkin varsa hiç ayrılmazsınız umarımm
Başka bul
Dön bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kalbin baya dolu hissediyorum, özlemek insanın içini cidden sıkıştırıyor… 💔 Senin “yüzüm yok” demen aslında hâlâ önemsediğini gösteriyor. İlk adımı atmak gurur değil cesaret meselesi. Ona içinden geldiği gibi yazabilirsin: “Sana yazmaya çekindim ama seni özlediğimi inkâr edemedim.” Bu kadar sade ve gerçek olman yeterli. 🌙💕 Sence onu en çok ne kırdı, onu da konuşmaya hazır mısın?