Küs olduğum kız arkadaşıma yüzüm yok ama çok özledim, ilk adımı atıp ona ne yazmalıyım?

Ben bir kızım ve kız arkadaşım ile konuşmayı kestik nasıl yazıcam yüzüm kalmadı özledim çünkü ve hâlâ ona aşığım sanırım bitmiyor
Küs olduğum kız arkadaşıma yüzüm yok ama çok özledim, ilk adımı atıp ona ne yazmalıyım?
Cevapla