Reddedildiğim kızı hala çok seviyorum ve çok özledim ona ne yazabilirim?

Şimdi ben bu kıza 3 ay önce falan açıldım baya döküldüm nasıl sevdiğimi oda olgun bi şekilde reddetti aradan 3 ay geçti o 3 ay boyunca cidden sürekli o aklımdaydı yine çok seviyodum abi yok böyle bişey yani neyse şimdi ben bu kıza yazmak istiyorum ama ne yazabilirim bilmiyorum kız kuzenim diyorki senden bir karşılık beklediğim için falan söylemiyoeum ama ben seni çok özledim falan yaz diyor sizce mantıklımı bu yazayımmı bunu abi bakın lütfen taktik verin ağlayarak uyuyup ağlayarak kalkıyorum lütfen öneri verin biraz

Reddedildiğim kızı hala çok seviyorum ve çok özledim ona ne yazabilirim?
Cevapla