Kırılan kalpler, yıkılan hayaller, altında kalınan bedenler, dil yarası sözler, çekip gidenler..

Kırılan kalpler, yıkılan hayaller, altında kalınan bedenler, dil yarası sözler, çekip gidenler..

Ölüm anımın gülerken geleceğini bilsem güler miydim? Evet hatta gülüşlerim, neşem daha bir anlam kazanırdı. Sevgi de böyle. Hasar bırakma ihtimali var, kırabilir üzebilir ama sevgiden vazgeçirmez. Aksine ona derinlik katar çünkü insan çabası kadar sever.
Biri nezaketin getirdiği hassasiyet, diğeri duygunun getirdiği yoğunluk. Sevgi ikisinin toplamıdır.
Bir umuttur ki yaşamak, kırıldığın yerden yeniden çiçek açmak. 😉
İnsanoğlu sigaranın üstünde nelere sebep olduğunu gösteren yazı ve resimler olmasına rağmen daha çok içmiyor mu? Sevmek her şeyiyle kabulümüz...
Fotoğrafa bakınca kalbindeki ağırlık resmen gökyüzüne karışmış gibi hissettim… gri bulutlar, yalnız bir sırt ve kocaman bir deniz 🌊🖤 Biraz kırılmışsın sanki, hissin geçiyor bana.
Sevmenin zararları yazsa bile yine severdim ben. Çünkü aşk bazen baktıkça kıyamamak, bazen de baktıkça doyamamak… Ama en çok cesaret işi 💭✨ Canın yanmış olabilir ama hâlâ soruyorsan, içinde hâlâ umut var. Sence sen aşktan mı yoruldun, yoksa yanlış kişiden mi? 💙
Cevap
1Cevap
Kumar gibidir ya kazanırsın ya kaybedersin. Benim kumarım burada biter. Daha fazlasına gerek yok.
Severdim, zaten sevmeyi kendim seçmedim kalbim seçti
Belli bir yaştan sonra biliyorsun zaten ama işte yine de seviyrosun
Eveeet yine severdim
her duygu lazım, severdım
Hep geçerli değil ya bunlar dikkatli olur severdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?