Altı yıllık ilişkide nişanlımın maddi beklentileri normal mi, seven kadın parayla mı sınar?

Yaklaşık olarak altı yıllık bir ilişkim var ve ortalama olarak 60.000 TL maaş almaktayım ve bir yıldır nişanlıyım bu süreçte nişanlımla sürekli bir sorun yaşamaktayız bu sorunun temel kaynağı maddiyattan ve sürekli duymuş olduğum lafsa “bu istediklerim yapılırsa ben varım istediklerim yapılmazsa ben yokum” zaten ailem de istemiyor dedi. Annesi beni çok seviyor ama babasıyla pek samimi değilim bir de abisi var abisi de aramız ortalama benden istediği şeyleri maaşımın karşılayabileceği bir durum değil ve düğüne bir yıl daha var bu süreçte yine de o istediklerini tamamlayamam ailem maddi durumum olmadığından dolayı bana pek destek olamıyor bazen aileme cüzi miktarda para gönderiyorum nişanlım ise herkese varken bana neden yok diyor elimden geldiğince yitirmeye çalışıyorum bana söylediği şey bir yıldır meslektaşsın evleneceğimizi biliyorsun neden biriktirmedin şimdi de konuşmuyoruz istediklerim yapılırsa seninle devam ederiz istediğimiz olmazsa ben yokum diyor sizce seven kadın maddiyatta mı sevdiği adamı tanır en çok zoruma giden de altı yıldır beraberiz Nişanlanmadan önce böyle biri değildi onu özlüyorum onu seviyorum bana çok sadık benim için harcama yapmayı seviyor şu an ne yapmalıyım bilmiyorum bana akıl verin. Kendisi ise bir kurumda memur ortalama olarak o da 50.000 TL maaş alıyor

Altı yıllık ilişkide nişanlımın maddi beklentileri normal mi, seven kadın parayla mı sınar?
Cevapla