Nişanlım bana evlilik için maddi destek saglamamı ima etti. Açıkçası ben para sıkıntısı çektiğini düşünmüyorum. Ev bile hem kendisinin evi var hemde benim. Kendisi çalışıp almış benim ise babam her cocuguna ev almış biri. Kendisi 22 yasinda mezun olup 23 yasında atanmış 23 yaşından beri maaşlı biri.
Eger birikim yapmadıysa parasını çar çur harcadıysa bilemem kendi hatası. Ben ise daha iki sene önce atandim ve maaşa kavuştum. 2 senedir de elimde avucumda bir sey kalmiyor pahaliliktan dolayi. Cok fazla birikimim yok.
Ki nişanlım ikinci universite olarak iktisat (ekonomi) okumuş biri. Benden daha önce maaşa kavusmus, ekonomi yatırım bilen birinin paraya sıkıştığını açıkçası sanmiyorum. Benden yardim istemesini de anlamiyorum.
Hadi diyelim gercekten sıkıştı benimde elimde avucumda pek bir sey yok. Dedigim gibi 2 yıldır elime para geciyor ve bu ekonomik krizde artirabildigim cok bir miktarda yok. Yani ancak krediye falan girebilirim oyle yardim edebilirim. Esyalari falan kredi kartiyla cektirip her ay ödeyebilirim kendisine de aynen boyle dedim, bu sekilde yardim edebilirim diye. Cikarip önüne koyabilecegim birikimim yok. Ya da babamdan isteyeceğim biraz bilmiyorum.
Ama biraz tanıyorsam parasinin olmadığına pek inanmiyorum. Mutlaka birikimi ve yatırımı var bence. Cok detayli konusmadik senin hiç mi birikimin yok falan diye sormadim. açıkçası ben borç harca da girmek istemiyorum. Birimizden birimizin maaşı kenarda dursun istiyorum. Hastalik olur, ameliyat olur baska bir sey olur. Birimizin maaşı borç harc icinde olsun istemiyorum.
Kira derdimiz yok ev var dedigim gibi. Dugun gibi buyuk bir organizasyon olmayacak. Kucuk bir toren, kutlama gibi bir sey olacak. Ikimizinde cok cevresi yok çünkü az kisi katılacak. Sadece evi dizme işi var aslinda. Eger kendi birikimi varsa neden zora sokuyor işi anlamıyorum.
Eger birikim yapmadıysa parasını çar çur harcadıysa bilemem kendi hatası. Ben ise daha iki sene önce atandim ve maaşa kavuştum. 2 senedir de elimde avucumda bir sey kalmiyor pahaliliktan dolayi. Cok fazla birikimim yok.
Ki nişanlım ikinci universite olarak iktisat (ekonomi) okumuş biri. Benden daha önce maaşa kavusmus, ekonomi yatırım bilen birinin paraya sıkıştığını açıkçası sanmiyorum. Benden yardim istemesini de anlamiyorum.
Hadi diyelim gercekten sıkıştı benimde elimde avucumda pek bir sey yok. Dedigim gibi 2 yıldır elime para geciyor ve bu ekonomik krizde artirabildigim cok bir miktarda yok. Yani ancak krediye falan girebilirim oyle yardim edebilirim. Esyalari falan kredi kartiyla cektirip her ay ödeyebilirim kendisine de aynen boyle dedim, bu sekilde yardim edebilirim diye. Cikarip önüne koyabilecegim birikimim yok. Ya da babamdan isteyeceğim biraz bilmiyorum.
Ama biraz tanıyorsam parasinin olmadığına pek inanmiyorum. Mutlaka birikimi ve yatırımı var bence. Cok detayli konusmadik senin hiç mi birikimin yok falan diye sormadim. açıkçası ben borç harca da girmek istemiyorum. Birimizden birimizin maaşı kenarda dursun istiyorum. Hastalik olur, ameliyat olur baska bir sey olur. Birimizin maaşı borç harc icinde olsun istemiyorum.
Kira derdimiz yok ev var dedigim gibi. Dugun gibi buyuk bir organizasyon olmayacak. Kucuk bir toren, kutlama gibi bir sey olacak. Ikimizinde cok cevresi yok çünkü az kisi katılacak. Sadece evi dizme işi var aslinda. Eger kendi birikimi varsa neden zora sokuyor işi anlamıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer