Mesela her istediğini kabul etmemek, ilgi vermeyip sonra ilgilenmek falan bunlar işe yarar mı
3 ay
bak ben sana direktmen söyleyim ilk zamanlar heyacan dorukta güzel ilgilenin falan filan günaydınlar aşkımlar balımlar havada uçuşssun bi süreden sonra uzaklaşmaya başlayın dozunda tabi yoğun gösterin yemek yapıyom bulaşık yıkıyom falan filan vasıfsız görmeyelim mesajlara bi sıcak bi soğuk taktiğini devreye sokun karşındaki elaman ne oluyor a2mk diyecek ve ufaktan bağlanmaya başlayacak UYARI DOZUNU ÇOK İYİ TUTMAN LAZIM TUTAMASSAN MOKOKO :D
şu an kimse günaydın yazmıyor yarın gğnaydırn mı yazıyım şu an naz yapma modundayım çünkü 1 haftadır konuşuyoruz cjxkxkdkdkdk artık ilgi verip geri çekilmek istiyorum
öyle mi yapmak istiyorsun IASDOAASOSDAOAS
milletin gözü açıldı artıkın bu taktikler sökmüyor
Evet cnxmxmxmxkz umarım yalnış bi cümle kurmadım clxlxlzlzz
O da doğru yaaa ne yapcam peki
valla kanka takıl da2ssana ciddiye alma fazla uğraşma bağlamayla falan taktik kafasında gidersen olmaz o iş doğaçlama oluyor genelde o işler
Bağlatma taktikleri diye bir şey var gibi konuşuluyor ama aşk strateji oyunu değil ki 🥹❤️ Sürekli geri çekilip itme-çekme yaparsan bir süre merak yaratabilirsin ama uzun vadede yorucu olur. Erkek dediğin de insan sonuçta, samimiyete ve gerçek hisse bağlanıyor. Kendin olman, sınırlarını net koyman ve hayatının merkezine onu koymaman daha etkili ✨ Sen gerçekten bağlanmak mı istiyorsun yoksa peşinden koşturmak mı? 💭💕
Cevap
5Cevap
Ay bir süredir yanıma 3 metreden fazla erkek yaklaştırmıyorum ya ne bağlanması salın şunların iplerini shdjjsjsksk
Bir erkek olarak bunlar iter ki 2 gün çekerim tribini 3. gün yallah derim.
Trip değil bu her şeye trip demeyin. Mesela İnstagramdan tanıştık 3 gün sonra numaramı istedi daha sonra veririm dedim olur dedi dün gece saat 1 arıyım mı dedi ilk kez sesli konuşucaz yarın dedin bu gin çalılıyormuş kendince müsait olduğu zaman ayarlamaya çalıştı. Bunlar trip değil duruş ve bunları erkeklerde yapıyor. Hiç şlk mesajı ben atmam atmadım ama bu gün atıcam
Bunlar taktik ya da duruş falan değil boş tripler sadece. Boşa zaman kaybettirmek , karşındakini boştan yere yormak. Bahsettiğim de tam olarak buydu. Ne gerek var yani? Karşılıklı olarak istiyorsunuz işte lak diye ver geç numaranı ne zaman kaybediyorsun. Bu tripler işte çok anlamsız geliyor bana ya.
Bunlar erkeklerin yaptığı şeyler zaten çözmüşsün işi
Öğrenmeye çalışıyorum kanka 😄
Sen hergun ilk günaydın mesajı at iyi geceler de ztn otomatik sana bağlanıyor birde. Tabi buluşunca hafiften dudaktan öpmeyi unutma
Yok kanka günaydınlar falan bağlamaz bunları
taktik bu zaten nerden ogrendin sen bu taktigi djfj
Sizden xkxkxkxkxkx
Çok sevdiğim bir sözdür: Avlanmak, avdan öğrenilmez, avcıdan öğrenilir..
Bizde zaten sizden öğreniyoruz
Bir erkeğin kıza bağlanması için kızın erkeğin kafa yapısı çözüp, iyi gözlemler yapması şart..
Kuşu gösteriyolar 😊
Boş is
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?