Kızlar sizce erkekleri tavlamanın ve bağlamanın yolu nedir?

Gerçekleri az sonra yazacağım. Ben şu anda sadece bu kızların kafa yapısını anlamaya çalışıyorum. Nasıl bunca kaliteli elit muazzam adamlar varken gidip ucuz 5 para etmez karaktersiz adamlara aşık olup aldatılıyorlar.

Kızlar size göre biz erkeklerin size bağlanması aşık olması bir ömür sadakatimizi vermemiz için ne gerekli? Ne yaparsınız?

Kızlar sizce erkekleri tavlamanın ve bağlamanın yolu nedir?
Cevapla