Ben ilişkimden soğudum hem de daha nişanlıyken. Görücü usulü nişanlandık başta iyi gidiyordu ama adamın sorumsuzluğu, ilgisizliği ve umursamamazlığı beni soğuttu. Görüşmek bile istemiyordu. Şimdi görüşelim konuşalım düzeltelim diyor ama nafile. Erkekler neden böylesiniz? Karakter sahibi de biriydi ama "biz yakın ailelerin çocuklarıyız çay kahve içerek nişanlanmadık" "evlenince olur" deyip sadece prosedür (ev eşyaları, düğün tarihi vs) konuşuyorduk bıktım. 8 ay nişanlı kaldık sürekli her şeyin peşinden ben koşuyordum ülke değiştireceğim yeni bir hayata başlayacağım beyfendi nikahı bile iki dkk'da yapalım diyordu. Kendimi çok mutsuz hissediyordum, ilişkide olmama rağmen yalnız hissediyordum uzak mesafe yordu. Şimdi ayağımın altına dünyalar serse o his bir daha gelmez o saygı güven geri gelmez gibi hissediyorum. Ha bir de baskıcı ailem çok müdahale etti. E tabii ben de çok umutsuz baktım olaya sürekli adamı eleştirdim.
Neden böyle oluyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar