Görücü usulü ilgisiz, sorumsuz nişanlıdan soğuyunca evlilikten vazgeçmek mi en doğrusu?

Ben ilişkimden soğudum hem de daha nişanlıyken. Görücü usulü nişanlandık başta iyi gidiyordu ama adamın sorumsuzluğu, ilgisizliği ve umursamamazlığı beni soğuttu. Görüşmek bile istemiyordu. Şimdi görüşelim konuşalım düzeltelim diyor ama nafile. Erkekler neden böylesiniz? Karakter sahibi de biriydi ama "biz yakın ailelerin çocuklarıyız çay kahve içerek nişanlanmadık" "evlenince olur" deyip sadece prosedür (ev eşyaları, düğün tarihi vs) konuşuyorduk bıktım. 8 ay nişanlı kaldık sürekli her şeyin peşinden ben koşuyordum ülke değiştireceğim yeni bir hayata başlayacağım beyfendi nikahı bile iki dkk'da yapalım diyordu. Kendimi çok mutsuz hissediyordum, ilişkide olmama rağmen yalnız hissediyordum uzak mesafe yordu. Şimdi ayağımın altına dünyalar serse o his bir daha gelmez o saygı güven geri gelmez gibi hissediyorum. Ha bir de baskıcı ailem çok müdahale etti. E tabii ben de çok umutsuz baktım olaya sürekli adamı eleştirdim.

Neden böyle oluyor?

Güncellemeler
3 ay
karakter olarak çok iyi bir insan ama bağ kuramadık
Görücü usulü ilgisiz, sorumsuz nişanlıdan soğuyunca evlilikten vazgeçmek mi en doğrusu?
Cevapla