Seneye nişanlanmayı düşündüğüm sevgilim ABD İran savaşı başladığından beri modu çoğu zaman düşük bu normal mi yoksa abartıyor mu?

Savaş bize de sıçrar mı diye korkuyor. Kendisi Kars'ta ben ise Kocaeli'de üniversitedeyim. Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz şu an. Savaştan dolayı elbette ben de huzursuzum ama modumu çok da bozmuyorum, sadece küçük bir huzursuzluk var bende o kadar günlük hayatıma devam ediyorum. Sevgilim ise bundan dolayı ders bile çalışmadığını söylüyor. Kızlarda böyle mi yoksa benim kız çok mu abartıyor? Ne önerirsiniz?
Normal kızlarda
Anormal, bu kadarı abartılı
Bilemiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Seneye nişanlanmayı düşündüğüm sevgilim ABD İran savaşı başladığından beri modu çoğu zaman düşük bu normal mi yoksa abartıyor mu?
Cevapla