Biz severek nisanlandik 6 ay sonra da dugunumz var insAllah 😍
Fakat nişanlım zaman geçtikçe daha çok yanağımdan öpmek istiyor ve sarilmak istiyor.. ki biz 8-9 ay sevgili kaldık bir kez olsun bana hiç sarilmamisti 😳
Neyse kisa kesmeye çalışacağım oruçtan önce bir ara gezmeye gidelim dedik: orda saçımla oynadı, ellerimi tuttu hiç bırakmak istemedi, sarildi, yanağımdan öptü...
Neyse dun çok kötü kavga etmiştik ve 2 haftadır hiç yalnız görüşemedik bugun fırsat yarattı görüştük davetliydik beni eve birakacekken bana gül aldi ve içine çeke çeke sarıldı bana 🥰 seni çok seviyorum iyiki benimsin çok özür dilerim askim dedi yanağımdan öptü 😍 arabaya bindik tekrar yaaa dayanamiyorum tekrar sarilicam opucem dedi
Sizce nisanliyken bunlar normal mi?
Fakat nişanlım zaman geçtikçe daha çok yanağımdan öpmek istiyor ve sarilmak istiyor.. ki biz 8-9 ay sevgili kaldık bir kez olsun bana hiç sarilmamisti 😳
Neyse kisa kesmeye çalışacağım oruçtan önce bir ara gezmeye gidelim dedik: orda saçımla oynadı, ellerimi tuttu hiç bırakmak istemedi, sarildi, yanağımdan öptü...
Neyse dun çok kötü kavga etmiştik ve 2 haftadır hiç yalnız görüşemedik bugun fırsat yarattı görüştük davetliydik beni eve birakacekken bana gül aldi ve içine çeke çeke sarıldı bana 🥰 seni çok seviyorum iyiki benimsin çok özür dilerim askim dedi yanağımdan öptü 😍 arabaya bindik tekrar yaaa dayanamiyorum tekrar sarilicam opucem dedi
Sizce nisanliyken bunlar normal mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ee ne güzel işte her şeyi zamanında yaşamaya çalışıyor sevgiliyken böyle davransa daha çok düşündürmez miydi seni
Ama ciddiyet vardi ki sadece şaşırdım 😳
E olacak şeyler bunlar normal yani çokta şey etmemek lazım
Ha iyi o zaman 😄
Seni kullanıyor insan sevdiğine sarılır kokusunu içine çeke çeke öper mi hiç?
Neden kullansin nerde duracağını bilen biri nişanlım... hatta kendisi dedi su düğün bir an önce olsun dedi
Değil kardeşim sizi görmesi bile haram dsjkds. İnsanı sinir ediyorsunuz yeminle.
Gören de seviştiniz sanacak. 😒
Ahaha yok kiz
Sinir ol!
Eee Napalım bunları paylaşınca mutlu mu oluyorsun Bu ilişkim muhteşemcilere fena nazar degiriyorum haberin olsun
Allah korusun ya sadece sordum normal mi diye ilk defa başıma geldi
Ayrılacak sonra kafasına dank eder
Allah korusun be
Amaan
Keşke benim de olsa...
Anormal. olan ne. siz ne iciyorsunuz merak ediyorum
Seni yeni mi sevmeye başladı naptıysa. Türbanlı mısın
Yoo değilim utangacim sadece
Ha önceden sevmiyordu yani?
Anlattıklarından öyle görünüyor
Mesela is yerinde bir erkek bana birsey dese ya da konuşsa ona bile tepki verir, mesela bir resmimi gördü geçen yıl laf etmeyen çocuk tepki verdi hatta ona da sordum önceden bu kadar karismazdin sen dedim hayirdir dedim? Tutup bana demekki eskisinden daha cok seviyorum dedi
Dediğim gibi olmuş işte
9 ay boyunca sarilmamasi tuhaf gelmedi mi sana canim
Yani sevgiliyken tuhaf gelmisti ama simdi de sarılmadan öpmeden duramıyor 😳
Normali o zaten sıkıntı etme. Senin de rızan oldugu surece sevgilisiniz siz sonucta
Yani bende istiyorum... arabada sarilmak istedi bende disarda sarılsam sana dedim? Bakti bakti aşkım biri görür se dedi emin misin dedi? Evet eminin dedim disarda sarıldı iyice sonra
Tabi ki normal, tadını çıkarın bu anlarınızin 😊
Hmm teşekkürler ilk defa bir erkekle bu kadar yakınım ya bilemedim 😬
Eşin olacak senin çok normal değil mi, sevildiğini hissetmek gibisi yok
Aynen çok güzelmiş yaaa
Normal çok normal hatta biz daha ilerisini yaşamıştık eşimle 😀😀
Yok o kadar da değil
Öpüşmediniz mi hiç siz?
Yoo sadece yanaktan
Anladım iyiymiş
Pbiz öpüşüyorduk fırsat buldukça.
Yok ya o olmadi
Bence olmalı ilişkide tutkuda olmalı biraz
Yok gerek yok bunda bu yeterli bence
Yaş kaç bu arada senin.
Sen bilirsin
hiç nişanlanmadım bilmiyorum normaldir herhalde
Bilmem
Haram ulan Haraaaaaaaaam!
Ya deme öyle be kardeşim 😔
Biz bu hayatı yaşayanları seyretmeye gelmişiz aga
Deme ya öyle
aranızda yakınlaşma oldmu
Yakınlaşma derken?
Hayir
Anormal olan ne knk
S. kecek seni anla
Öyle biri değil bu konuları konuştuk
Kuruyor kafasında onu bunu boşver illa ki olacak bir gün.
Hayir bekler
Tamam onu diyorum evlenince olacak onun hayalini kuruyor
Yok artik ne fesatsin
Ponçik hayatında başarılar
Ahahah komik