Erkek arkadaşımla dün biraz tartışma yaşadık mesajlarıma bakmıyor en ufak bir sorunda hemen köşesine çekiliyor asla konuşma gayretine girmiyor, bu durum beni çok üzüyor nasıl düzeltebilirim, sürekli tek başımayım ilişkide kendimi yalnız hissediyorum hatta ilişki bile diyemiyorum, şaka niyetiyle umrunda değilsin tarzında şeyler söylüyor gülerek. Çaktırmıyorum ama kırılıyorum dün de biraz tartışınca hemen yok saymaya başladı beni modu hemen değişiyor. En ufak bir şeyde öfkelenip bana patlıyor. Diğer kızlar gibi trip atamıyorum gönlüm alınmadığı için naz yapamıyorum benim için uğraşmıyor bile, aramızdaki bu soğukluğu nasıl giderebilirim çok mesafeli bana karşı canımı sıkıyor.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer