Sevgilim en ufak şeyde içine kapanıp beni yok sayıyor, bu soğuk ilişkiyi nasıl düzeltebilirim?

Erkek arkadaşımla dün biraz tartışma yaşadık mesajlarıma bakmıyor en ufak bir sorunda hemen köşesine çekiliyor asla konuşma gayretine girmiyor, bu durum beni çok üzüyor nasıl düzeltebilirim, sürekli tek başımayım ilişkide kendimi yalnız hissediyorum hatta ilişki bile diyemiyorum, şaka niyetiyle umrunda değilsin tarzında şeyler söylüyor gülerek. Çaktırmıyorum ama kırılıyorum dün de biraz tartışınca hemen yok saymaya başladı beni modu hemen değişiyor. En ufak bir şeyde öfkelenip bana patlıyor. Diğer kızlar gibi trip atamıyorum gönlüm alınmadığı için naz yapamıyorum benim için uğraşmıyor bile, aramızdaki bu soğukluğu nasıl giderebilirim çok mesafeli bana karşı canımı sıkıyor.
Sevgilim en ufak şeyde içine kapanıp beni yok sayıyor, bu soğuk ilişkiyi nasıl düzeltebilirim?
Cevapla