İlişkimiz biraz toxic hale geldi biraz uzaklaştık. Birbirimizden kopamıyoruz ama eski neşemizde yok. Kendisi çok gururlu ve inatçı. Hep yanlış anlaşılmalar oluyor. Ben mi adım atıp bi şeyler yapalımmı demeliyim?
Sevgilimle aramızdaki bu soğukluğu nasıl ortadan kaldırabilirim?
Bu tür durumda erkek tüm sorunların tek seferde tartışılıp netleştirilmesini bekler yani karşı karşıya oturup canınızı sıkan şeyler nelerdir, güvensizlik varsa neden var bunları tartışın eğer sorunları halının altına süpürmeye çalışmazsanız orta noktayı bulup bu sorunu çözersiniz.
Uzun süren ilişkiler çok motonlaşmaya başladı. İlşkinizde cinsellik, yakın temas veya öpüşme yoksa ne yazık ki araya mesafe soğukluk giriyor. Anlayamadığım erkekler neden son zamanlarda tripli, anlaşılmaz oldukları. Kız arkadaşlarımla dedikodu yaptığımızda herkes ilişkisinden bu soğukluktan şikayetçi. Aslında ilişkiniz toxic değil. Sadece sevgili gibi değilsiniz. Aranızda aşk yok gibi. Sana karşı soğuk. Biraz üstüne gitme kendi haline bırak. Derdi neymiş anlaşılır. Şöyle yapıyosun falan filanla boğma onu.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Dimi ya çok haklı yorum cidden. Dediğiniz gibi arkadaş muhabbeti gibi. Sevgili gibi değiliz. Hiç bir zaman olmadık diyemem ama uzun bir süredir bu böyle. Derdinin ne olduğunu az çok biliyorum gibi ama yani bu da yapılmaz. 1 aydır böyleyiz
Nasıl ile Nazi kelimelerinin anlamlarını ayırt edemeyecek biriyle sevgilisin ve devam ediyorsun. Bravo valla! Ben en ufak bir yazım yanlışı olsa soğuyorum ama tabi herkes farklı.. Ben yerinizde olsam, konuştuğu dili doğru kullanmaya dikkat etmeyen birinden uzak dururdum..
Akşamı bekle gerçekten komik olduğunu düşündüğün bir foto video bir şey at tepkisi nasıl olursa o öyledir. Yani soğuk yaparsa soğuktur sıcaksa zaten yürür gidersin ordan sjdjsj
Bazen onların da morali bozuk olabiliyor. Çok sorup bunaltma emin ol kendisi şaşırır. Zaten kızlardan bekledikleri mesaj tarzı bu. Asla istediğini verme. Bak o zaman değişir
ayrıl gitsin. 5 senelik bir ilişkim vardı ve baya toksikti asla anlaşamıyorduk ama kopamıyorduk sonra o ayrıldı benden🤡 sürekli depresyondasın diyerek. ama hala ara ara o bana yazar ben ona yazarım hal hatır sorarız birbirimize. sonuçta o kadar sene geçirmişiz <: