Örnek veriyorum ben hayatımdaki insanın açık giyinmesini istemem (tamamen örnek linçlemeyin) o halde açık giyinen birisi bana uygun değil neden ona onu giyme bunu giyme diyeyim ki
3 ay
Bence değiştirme normal. Mesela her insan 18 yaşında kalıcak diye bir gaye yok ama bunu çok zorla yaptırmakta normal değil. Mesela sevgiliyseniz sen söylemeden kadının kendine çeki düzen vermesi lazım bu illa senin icin değil kendisi icinde. Mesela demeliki benim artık bir ilişkim var kendime ceki düzen verim ilişkim var gibi görünim anladınmı. İlişki istemeyen kadınları değiştirmek zor
Bende seninle aynı fikirdeyim eğer bir ilişki içine girdiysem bende partnerimde kendine çeki düzen vermeli ama seninle fikir ayrılığı yaşadığımız nokta şu eğer karşımda ki çeki düzen vermiyorsa o kişinin yapısı böyledir ve bana uygun değildir insanları değiştiremezsin
Sana uygun olmayan insanlarla olma üzülürsün.
Olmuyorum zaten bende onu diyorum ahshhahshas
Bencede saçma değiştirmek yerine birbirlerinin hayatlarına uyum sağlanmaları gerekir saygılı bir biçimde
Zeki birisi daha
Teşekkürlerrrr
Mantıklı düşünen erkeklere hayran kaldık yürü be
Ya hep laftasınız sonra gelip beni üzüyorsunuz diğerlerine gidiyorsunuz git buradan
3 yıldır hayatımda birisi yok şşşh
Olsun istersen eğer 2 hafta benimle flörtleşip sonra ghostlayıp harika bir ilişkiye yelken açabilirsin nerden bildiğimi sorma
Herkesi bir tutma ayrıca ben seni hatırladım senle ufak bir atışma yaşamıştık bak uzun zaman sonra denk geldik yine.. burçlar hakkındaydı yanlış hatırlamıyorsam
Ben çok hararetli atışacağın birisi değilim ya sakin bir yapım var ama burç sohbeti yapmayı severim olabilir. Herkesi de bir tuttuğum yok şakalaşıyorum sadece
Önceki konuşmamızı söyledimmmmmmm
Anladım sakinnnn ahahahah sen yine gerildin sanki konuşma aklına gelince 😂😂
Sende var biraz
Var var sende var mı
Burcun ne senin
Boğa senin neydi yengeç mi
Yok akrep ben severim boğayı kavga etmemişizdir
Kavga değildi zaten ufak atışmalardı. Akrep düşman başına
Heee tamam belli oldu şimdi atışma sebebi
Haklılık payım var:))
Kötü akreplerle karşılaşmışsın benim suçum yok
Birbirimizden genelde kotu enerji aliriz direkt uzak duruyoruz
Allah Allah ben severim boğaları ya ne alaka
Yükselenin ne
Aslan
Aslan iyidir 😁
Heh bak yakaladın bir yerden ahahahahs
Ben seni akrepin de iyi olduğuna ikna ederim
Neyse soruna dönecek olursak öyle bir şey yapmazdım ben karaktere göre değişir söylediğin şeyler
Hayır akrebin iyi olduğuna ikna edemezsin
Nasıl bir şey yapmazdın anlat bakim
Ederim ederim
2 hafta seninle olup ghostlayıp başka ilişkiye yelken açmazdım. O ne öyle öylesine birisiyle konuşmam ben anlaşamayıp biterse de bir anda başkasıyla konuşmazdım. Diğer konuştuklarını herkesle bir tutma yani.
İkinci yazdığın içinde hayır akrebe karşı düzelmez ahaha senin doğum haritan iyidir akrebin değil
Ben buldum galiba
Tamam ya sen öyle diyorsan öyledir akrep pis haklısın ahshahshahs
Haklıyım😁 ne buldun
Hayatımın aşkını 😂😂😂
Diğer sorunda da burç seçiyodun “aşkın” için😁😁
Orada da boğa sonucuna varmıştık topluca
Bi profilini gizliden çıkarsana
CanBurak bak bu konuda seni anlıyorum 🤝 Birini seçerken kendi değerlerine uyan biriyle olmak istemen çok normal. Sonradan “şunu giyme, bunu yapma”ya dönüyorsa olay, orada zaten baştan uyumsuzluk var demektir. İlişki değiştirme projesi değil, kabul etme işi bence ❤️ Ama şunu da düşünmek lazım; bu istek sınır mı yoksa kontrol mü? Sence sevdiğin biri senin için değişmeli mi, yoksa uyumlu biri mi bulunmalı? 💭✨
Cevap
0Cevap
Konu giyimle bitmiyorkine
Sen konuyu anlamamışsın salla
Yo anladim baska bakis acisi getirdim sadece 🥀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?