Nişanı bekletip askerden sonra düğün yapmak mantıklı mı, siz olsanız ne yapardınız?

Selam. 26 yaşındayım özelde öğretmenim erkek arkadaşım da 26 yaşında o da öğretmen özelde çalışıyor. 2.5 senedir beraberiz ve erkek arkadaşım yazın nişan yapmak istiyor. Şöyle bir sıkıntı var okulu bu yıl bitecek ve askere gidecek. Askere seneye martta gitmek istiyor. Döndüğümde düğün yaparız diyor. Yani biz neredeyse 1.5-2 sene nişanlı kalacağız bu bana çok uzun geldi ailem de böyle düşünür diye düşünüyorum. Maddi durumunun art arda söz nişan düğünü kaldıramayacağını söylüyor. Ne yapacağım bilmiyorum çok da seviyorum ayrıl falan demeyin. Yanında çok kırıldım cidden siz olsanız ne yapardınız dürüst olun lütfen
Nişanı bekletip askerden sonra düğün yapmak mantıklı mı, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla