Diyorlar ki; Kadınlar asla özür dilemez. Gelir sana bir cilve yapar hâlâ kızgın olup olmadığına sen karar verirsin.
Peki; kadınların özür yerine cilve yapması sizce işe yarıyor mu¿

Diyorlar ki; Kadınlar asla özür dilemez. Gelir sana bir cilve yapar hâlâ kızgın olup olmadığına sen karar verirsin.
Peki; kadınların özür yerine cilve yapması sizce işe yarıyor mu¿

Allah aşkına @Sosyetic_SheqiiL hanım söylediğiniz de laf mı?
Eğer 1 erkek cilveyle 2 saniyede hemen den yola geliyorsa ya çok saftır ya da çok aptaldır.
Bu dediğiniz şey her zaman işe yaramaz maalesef çünkü bazı hatalar var maalesef sadece cilveyle insan bunu hiç olmamış gibi davranamaz.. çünkü hepimiz insanız yani hepimizin bir sabrı vardır o da 1 yere kadardır 1 yerden sonra ne cilve kurtarır nede özür dilemek çünkü ikiside yapılan hatayı düzeltmez.. bunun ilacı sadece zamandır yani buna anca zamanla karar verebilir insan ne yapacağını sağlam kafayla insan buna karar vermeli..
Cilve her sorunu çözseydi o zaman her kadın her erkeğe cilveli olurdu bence..
Çözer çözer fdj
😂😂😂😂😂 cilve çözücü bir ilaç ya da yöntem değildir.. Yani cilveye fazla güvenme derim ama yinede siz bilirsiniz tabi. İyi akşamlar size
Off ne uzaklaşırız mesela varyaa dışardan arabesk hype kapılıp duygu sömürü manipülatif tek haraketinde öyle bi hayalet oluyorumki kendisi dışında çevresi dahi hatanın kimde olduğunu anlar güzel insanlar cilve her zaman işe yaramaz naiflik saygının erkek yapıya özel olması kabahati bilmek görmek ve örtmemek sağlıklı ilişkinin temel formülü erkek içinde kadın içinde düşünülerek harakt edilmesi gerekli olan şeyler ama karşı taraf senin bu küçük ayrıntılar gibi sanılan aslında paha biçilmez detayları görmez duymaz körse uzatmak size zaman kaybı ve duygusal zarar verir değerli olduğunuz yeri bulun bilin sahip çıkın hıyanet etmeyin saygılar
Vay pe
Sarmadı seni olgun doğru gerçekler galiba
Ne alaka 🙄
bende yaramıyor aksine daha çok sinirleniyorum kabahati yetmezmiş gibi bi de s. lak yerine koymaya çalışıyor gibi hissediyorum iyice köpürüyorum affedeceğim varsa bile (ki çok nadiren vardır) inadına affetmiyorum adam gibi özür dileyene kadar karşımda ki.
hormonlarım onurum kadar değerli değil.
Çok büyük bir hata yaparsa zaten affetmem. ama her insanın yapacağı hataları yaparsa özür dilemek zorunda değil gelip bana değer verdiğini hissettirmesi yeterli. mesela haber alamayınca merak eder ya da cilve yaparak konuşur o zaman derim tamam bu kadın hala seviyor
Cevap
65Cevap
Özürün kabahatine bağlı, yaptığı hata büyük değilse cilve güzeldir.
Çok büyük bir hata olmadıktan sonra net yarar
Bence yaramalı yaraması lazım 😂
Yarıyor yarıyor.. baktım itiraf ediyorlar mı diye dkfk
Etmezler 😅
Evet erkekler her şeyi yalanladığı gibi bunu da yalanlıyoree jdjkd ama bize hep blöf ediiler
Evet, erkeklerin en sevdiği şey
Valla yok diyen erkeklerin yüzde 90 gibi bir kesimi , karşısındaki kadın cilveli bir şekilde"ama aşkıımmm " deyince düşüyor. Kesinlikle özür yerine geçerli
Çok şeytanımsı kdjd
Bismillah hjkh
Çok zor djfj
ya böyle biri vardı gerçekten artık bu tür yaklaşan kişilerden iliklerime kadar iğreniyorum. travmam oldu bu kız, psikologlarla uğraşıyorum hala..
Geçmiş olsun
🙄 milletten ne istiyon djfjd
Cilve işe yarar özürden daha fazla işe yarar. erkeklerin çoğu cilveden hoşlanır , bi kuru özür yerine onların suyuna gitmek gerekir :D
Aynen balım djd
Yesun da :D
Yarıyo tabi erkekler de özür dilemek yerine böyle yapınca garip algılanıyor neden bu cilve işleri hep siz kadınlara mahsus yahu 😃
Kadınsı erkek olmayın
Cilveli erkek mi olur 🤣
Oluyor ama kadına da erkek fatma diyoz ya ona da kadınsı erkek diyoruz
Neden dilemiyorlar. Dileseler bir yerleri mi eksilir. Özür dileyip bir daha aynı haltı yemeyeceklerini deklare etmeler şart. Öteki türlü "tekrar aynı şeyleri yapabilirim" demek oluyor. Düşme Ahmet
Düşer o
Yiğit düştüğü yerden kalkmasını bilir.
Aferin
Yiğit miyim ben
Ne bileyim ben
Neye aferin o zaman. Alla halla gece gece asabileştirmez misin lütfen
Yiğide aferin, sana noluyor
Belkim bende de bir yiğidin suratı var 😒
Sen bile emin değilsin
youtube.com/shorts/wXp0AM7Q9xI?si=xmXhCtfOsiqoZLap
Bu sıfata baksana 😄
Baktım yiğide benzemiyor, bir pushtluk sezdim
😂😂
Benzemeyen pushttur, pusht oğli pushttur 😀
Pusht buradan
Kibarca defout mu diyorsunuz
He get out diyorum
İki lafın belini kırdırmadın şurda. Asıl sen get closed
Bana get closed diyene kadar bir get educated yapsaydın keşke :D
O kadar bilmiyorum :/
Ne demek educated? Konunun buna geleceğini bilemedim 😄
Neye gelecek sanıyordunuz acaba
Türkçe devam ederdik sanıyordum yani. Derdimi anlatacak kadar yabancı lisanım var sadece
:D tüh mikro hayal kırıklığı djdj
Makro makro.
Bak bunu biliyorum işte. 😄
Helal ya sjfj
Ne sandın beni. Hey yavrum heyyo
:))
Eniştende yaramıyor. Ayaklarına kapanıp ben ettim sen etme ağam demeden ölse geri adım atmaz narsistim benim
Allah kolaylık versinn😕
Veriyor veriyor naristini tanıyınca gerisi çok kolay sshsjsj
Doğru sen çözmüşsündür artık :D
Cilve? Yaw helal olsun bir köylü cilve dedi tüm ülkeye kelimeyi söyletti köylü kelimesi bu
Köylü milletin efendisidir
Sövmek istemiyorum y'akşamlar
Küfür bazen düşük zekanın değil, karşı tarafın anlayacağı seviyeye inmenin en kısa yoludur.
Demek ki manipüle oluyoruz hiç bu açıdan düşünmedim vay anasını. djd
😄 ayık olun
Ay sanki ne etmiş ki yani :D özür yerine cilve
Yoo yo gerek yok niye double pack olsun
bence işe yaramıyor. eğer karşındaki kız gerçekten kötü bir şey yaptıysa ve özür yerine cilve yapıyorsa bu senin gözünde daha da kötü bir şey haline geliyor. tabii ki her insan farklı. ama ben olsam böyle birinden uzak dururum.
Zeki denilen kısım için geçerli sayılmaz da geri kalanı kanar.
Hepsi kanar hepsi
Yioook prof olmuş erkolar nasıl kandıracaksın diğer erkeklerden farklı zekaları var ki prof olmuşlar
Şeytan olanları kandıramayız Alfo gibi sjf
Hamsi mi :D
Arada köpek baliğisiii yaptığım da var
Şeytan bu ya :D ne balığı sjfjs
Diğerlerine şeytan olsun benim için yeri ayrı 🫠
Ağız tadıyla çekiştiremedim onu seninle beybi :D susar mısın sjfj

😒😒
Bence yarıyorsa da yaramamalı. Özür dilemek önemlidir. Hata yaptım, farkındayım ve hayatımdaki değerli kişi için telafi ediyorum demenin bir türlüsüdür. Cilve ise küs kalmayalım hareketedir. Her insan gerektiğinde özür dilemeyi bilmeli
Cilve işe yaramıyo bende sürünmesi lazım gmgmgk
Narsist psikopat alphonso
Utan utan, şeytan ya 🤦🏼♀️
Hatasız kul olmaz dinle sen azıcık kendine gel 😄
Ayh sinir oldum sana sjsj
O zaman sinir olmadım 🙄 geri alıyom
Bu erkeklerin dengesizliği dkfk
Ben gayet dengeliydim beyfenzi, sevinmeyin diye karar değiştirdim djfj
Şeytana sadistlik mi 🤪 aman efendim sjsj çırağız biz çırak
Yolarım
Sen kaç kişi ağlatıyorsun usta sjdj
Saatlik :D yok böyle bişii
Ee sen de daha çıraksın 🥹
Adın çıkmış zaten inmesin diyecektin sanırım sjdjsj
Piüüh bereket diyor bu nasıl şeytan djds
Bir gün belki ben de. Lsfjks
O da zaten bir anlamda kadının özür dili değil midir? zaten çözmek isteyen en kötü sorunu da çözer çözmek istemeyen kibrit çöpünü bile deve eder. Ama kadınlar genel olarak çok problemli varlıklar …
Hatalıysam özür de dikerim cilve de yaparım jsjsjsjs
Dilerim***
Ben dileyemiyorum demek ki hatalı değilim djdj
O zaman cilve yapıyorsun mdmdmdnke
Yok odunumsu tavırlarım eşsiz herhalde djfj
Hiçte öyle durmuyorsun hxjdjdjsjsjs
Evet bazen ölürsem görürsün diyom
Düşülür mdnsndmsndndjd
😅🤣🤣
Özürlük bir şey varsa onu da sıkıştırsın cilvenin içine.
Türk kahvesi de ister misiniz
Shdkjdjk feminiklik yapma
Neee :D
İsterim
Ayayayayay bi de gelip tikle oynayıp öpen kadın türü var green flag dümdüz
Tikle oynayıp ne ne djdj
Evet işe yarıyor. Fakat geneli için. Kendini bilen kişiler karakteri olan kişiler ne yapar ne ede o özür dilenecek konuda özrünü diletir :). Bu sözlü de olur jest mimikle de olur.
İşe yaradığını düşünüyorum, erkek cilveye kayıtsız kalamıyor, çok büyük bir sebep yoksa yelkenleri suya indirir lakin sebep büyükse cilveyi alay olarak algılar erkek
Özür gerektiren bir durum varsa özür beklerim. Dişiliğini kullandı diye affetmem kimseyi. Özür, ders alındığının göstergesidir. Özür diledikten sonra istediği kadar cilve yapabilir gönlümü almak için.
Her zaman değil konuya bağlı konu derinse ben hakliysam bir özür beklerim alamazsam naziyla niyaziyla başbaşa bırakırım
Dışarıda istediği kadar kükresin, benim yanımda miyavlamayan erkek işine baksın.
Kadın erkek farketmez gerektiğinde özür dilenmeli ve yanlış kabul edilmelidir @Sosyetic_SheqiiL
Özür dilemesi gerekiyorsa başka bir şey beklemem.
Kendine “ben insanım” diyenin farklı bir şey düşünmemesi gerekir.
Özür dilemesi gerekiyorsa dilemeli. Cilve bir yere kadar
Eğer işime geliyorsa işe yarıyormuş gibi davranırım
Bende yaramaz çünkü bir kadın hata yaptıysa paşa paşa gelip özürünü dileyecek
Herkes bir değil ya. Özür dileyen kadın da var
Bende yaramıyor vallahi. Yarayan arkadaşlara başarılar dilerim
Karşı taraf cilveden anlıyorsa evet işe yarıyabilir
Benim dışımda herkeste işe yarar ama bende etkisi yok maalesef
Kadın milleti işte Adem’i cennetten kovdurdu bize neler yapar gerisini siz düşünün Allahım sen bizleri koru 🤲
😕😕
Evet, sanırım işe yarıyor. Severim cilveyi. Kadınım yapsın tabi.. 😊
O anki ruh halime bağlı kızgın değilsem iyi yarama ihtimali var 🙃
Özür dilemesini beklerim cilve yapması biraz samimiyetsiz gibi
Sahuru beklerken konuşalımmı
Hayır
İyi geceler
Hayır ağzıniza yuva yapmış
Yaptı evet, problem nedir
Yok bir problem sizin seciminiz
Evet saygı duy, iyi geceler
Biraz daha esnek olabilirsiniz
Olamam
Neden
Özür dilemek bu kadar zor olmamalı kadın olsun erkek olsun
Eğer o an ciddiysem dalga geçilir gibi hissederim ı yüzden kısa bi özür duruma göre kafi ama normal saçma bi durumsa sonsuza kadar cilveye varız ;)
Kesın bır sekılde soyluyorum ozur dılemenız lazım. Bu o kısıye verdıgınız degerı gosterıyor bana gore.
Özür dileyen bayan mı 🥲🥲
Hee djdj
O günü resmi tatil ilan etsinler 😂🤣😂
Zor dimi sjsj
En son arkadaşım eşine dedi ki sen haklısın ben haksızım de sana kredi kartımı vereceğim dedi eşi de arkadaşıma yıllardır ben haklı oluyorum da ne oluyor maaş mı verdiler boş ver olmadan da olur dedi 😂🤣
Hahaha çok iyi 😅
O gün ben anladım ki ne zaman bi bayan özür dilerim senden kusura bakma hatalı benim cümlesini kurarsa o gün güneş tersten doğar 😊🤭🤭🤭😊😊😊
Saçını süpürge edene kadar hırrrr
🤦🏼♀️ saçtan süpürge olmaz Dyson al
Ne Dyson kızımm
Diyusun değil daysunn 🤦🏼♀️
Eyvah eyvah yaşlanmışşş
Sjdj he noldukine
Bende yarayabilir, yaramayadabilir
Sen ne istediğini biliyon mu acaba
Biliyo da olabilirim bilmiyo da olabilirim 😀
Valla yarıyor 😄
Biz bu işi biliyoruz, devamke djd
Fazlasıyla işe yarar 😅
Ay çok kolay işimiz ya
İstenen yerden gelen ilgi geliyorsa kolay tabi 😂
😅 doğru
İşe yaramaz mı be. Cilvelere ölür biteriz jdjd
😅
Erkekler cilve sever. Cilveli olmadığımı düşündüğü için beni aldatmıştı eski sevgilim.
Bende sökmüyor özür de okey bazı durumlarda pişman olup kendini affettirmesi lazım
Yaptığı hataya bağlı olarak hem evet hem hayır affedilmeyevek hatalar vardır
Biz kızlar pek özür dilemeyiz e afetiklerine göre ise yariyor
Sorunları çözmez sadece rafa kaldırır
İşe yaramıyor
Yarar ama o an için kullanı atar
Çoğu zaman evettt
Çoğu erkek için işe yarar..
Yarar genelde. Alfa erkeklere işlemez bu !
olur odaha etkili bir yöntem bence
Olması gereken ve olan
Sevgilinde dene ve gör. Sonuçları bizimle paylaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?