Benimle beraberken pek ilgili değil sadece uzun süre haber alamayınca meraklanıyor sizce ne yapmalıyım
3 ay
Benimle beraberken pek ilgili değil sadece uzun süre haber alamayınca meraklanıyor sizce ne yapmalıyım
Buna biz özlem diyoruz. Eski aşklarda sürekli özlemin olmasının nedeni iletişim ve teknoloji yetersizliğiydi bununla beraber gelenek görenek sorunları vardı. Şuanda o özlem meselesi uzak mesafe ilişkisinde kaldı ama sosyal medyadan da ilişkinin yürütülmeye çalışılması da ayrılığı tetikliyor çünkü heyecana dair güzel anılar birikmiyor. Sizde de şu sorun var, alışma psikolojisinin etkisi söz konusu. Birbirinizin varlığına yüz yüze alışınca normal olarak algılıyor beyniniz, uzaklaşınca özlem ve merak duygusu oluşuyor. Bu insanoğlunun fıtratında var.
O değerini fark etmiyor kullanabileceği bir malı görüyor maalesef
Teşekkür ederim
Rica ederim
Yokluğunda gebersin
Bu durum can sıkıcı gerçekten, yanında ilgisiz ama yokluğunda meraklı olması insanın değerini sorgulatır 💔 Sen ilgiye sadece kaybolduğunda değil, her an layıksın. Birinin seni fark etmesi için uzaklaşman gerekiyorsa orada bir dengesizlik var. Biraz geri çekilip onun çabasını gözlemleyebilirsin ama asıl soru şu: Sen böyle yarım ilgiyle mutlu musun? 🌸✨
Cevap
3Cevap
Ben hep merak ediyorum hep aklımda ama anlatamıyorum bunu ona. Çok özledim onu
Evlen.
Bence ayrılmalısın
git.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?