Ona düşüncesizlik ettiğimi ima ediyor, bir erkek olarak bu zoruma gidiyor ne yapmalıyım?

Kız arkadaşımla her gün ortalama +3 saat telefonda konuşuyoruz, bazen 4 bazen 5 saat. Hediyeleşmeler, buluşmalar, şiirler, şarkılar, resimler, ortak hayaller... her şey harika gidiyor. Ama gün oluyor ondan izole bir aktivite yaptığımda (ör: spor) veya iş arkadaşlarım eski arkadaşlarıma biraz zaman ayırdığımda morali bozuluyor. En son şu yaşandı: o gün işe öğlen gittim öğle molasına denk geldim. telefonda konuşmaya başladık, moladaki arkadaşlara bi 5/10 dakika selam veriyim seni ariycam canim dedim. 3 gündür işe gitmemiştim çünkü. 12 dakika sonra onu aradım ve morali yerle bir olmuş şekilde tepki verdi, "biraz beni düşün istiyorum, arkadaşlarınla mesaide konuşamaz mıydın" dedi. Tüm kızlar böyle midir. Neden her şey harika giderken ondan ayrı bir eylemin olmasi onu rahatsiz ediyor, bana da yansıtıyor, onun için yaptığım 99 şeyi o an için görmezden geliyor gibi hissediyorum. Çok yoruldum lütfen özellikle kızlardan cevap bekliyorum. İlk ilişkim olduğunu için bu davranış tüm kızların ortak özelliği mi bundan emin olamıyorum. Ben mi fazla takıyorum acaba. Ona yetemediğimi hissetmeye başladım. Moralini düşünmesine dayanamıyorum.

Ona düşüncesizlik ettiğimi ima ediyor, bir erkek olarak bu zoruma gidiyor ne yapmalıyım?
Cevapla