30-40 yaşında, 10-15 partneri olmuş bir kadınla evlenmek sizin için sorun olur mu?

10-15 kişiyle birliktelik yaşamış, yaşı da 30-40 arası bir kadın var diyelim. Evlenip yuva kurmak istiyor. Doğru kişi de bir türlü denk gelmiyor. Seninle tanışıyor bir gün. Sohbeti çok sarıyor, genel kültürü, oturuşu kalkışı düzgün. Eğlenceli, neşe dolu, öğrenmeye açık, empati yeteneği güçlü ve anlayışlı. Geçmişteki o 10-15 kişiyi umursamayıp evlenir misin? Tabii bunu mümkünse 25 yaşının üstündeymişsiniz gibi cevaplayın

30-40 yaşında, 10-15 partneri olmuş bir kadınla evlenmek sizin için sorun olur mu?
Cevapla