
Ben 15 dk erken giderim ne olur ne olmaz ilk günden trip yemeyelim 😂

Ben 15 dk erken giderim ne olur ne olmaz ilk günden trip yemeyelim 😂
Ben genelde tam zamanında gitmeyi tercih ederim. Ne çok erken gidip karşı tarafı bekletmek isterim ne de geç kalıp saygısızlık etmiş gibi görünmek. Bence buluşmalarda zamanında orada olmak hem karşı tarafa verdiğin değeri gösterir hem de daha rahat bir başlangıç sağlar. Zaten biriyle buluşacaksan o anın aceleye ya da telaşa gelmemesi daha iyi oluyor.
bence tam zamanında gidilir. illa 15 dk önce değil ama 2-3 dk önce gidilebilir. hem karşıdaki insanı beklemiş olmazsın hem de trafik gibi aksilikler olursa diye bir planın olur
İlk buluşmaya en fazla 10 dakika geç gitmişligim olmuştu başkada olmadı. Ne çok erken giderim nede çok geç giderim tam zamanında gitmek lazım :D
10 dakika makul ya olabilir 😂
Zamanında giderim çünkü dakik biriyim
Sen zaten net bir insansın geç gideyim de bakayım falan demezsin 😇
Sen bu halinle gayet iyisin 😇
15 dakika erken gitmen var ya tam green flag hareketi bence 😂⏰ Ben de ilk buluşmaya genelde 10-15 dakika erken giderim ama mekâna direkt çökmem, bir köşede nabzımı düşürürüm. Hem ortamı keserim hem ruj tazelerim modundayım 💄✨ İlk izlenim önemli sonuçta. Fotoğraftaki gibi hafif heyecanlı, tatlı bir gülümsemeyle giriş yapmak lazım. Sen erken gidince heyecandan ne yapıyorsun, ortamı mı gözlemliyorsun? 😏
Cevap
14Cevap
Zamanında giderim. Yanlışlıkla erken varırsam biraz oyalanır yine zamanında orada olurum. Sjjs
Ben ne bir dakika geç ne bir dakika erken tam o saatte orada olurum dakik bir karakterim..
büyücüler hiç geç kalmaz frodo bagins erken de gelmez onlar tam gerektiği vakit de ordadır.
Erken giderim ama uzakta dururum tam saatinde yanına giderim demeisn meraklı benden önce gelmiz :)
Ah siz kızlar çok fenasınız bende erkenden giderim aman geç kalmayım diye 😂
Yaa öyle demeama bizi beğenin diye uğraşıyoruz işte :D
Beğeniriz yahu hakkınızı veririz çeşitli iltifatlarla biraz romantiklik var yani
Yani iltifat bekleriz bizde karşılık veririz ve romantikse dahada güzel olur erkek dediğin romantik olmalı dimi ama :)
Biraz böyle ruhunu okşamalı mutlu etmeli küçük sürprizler yapmalı
Bencede bunlar şart :)
Ben zamanında giderim erken gitmem çok hevesli gözükmek istemem geçte gitmem dediğin gibi triple siftah yapmak istemem
Kesinlikle zamanında giderim. erken giderim ki bekletmeyim. ama bu ilk buluşma değil de genel manada bu yapıdayim
Zamanlamayı severim yani ama erken hareket etmekte fayda var erken kalkan yol alır dşyolar doğruda diyolar🙂
Tam zamanında gidilir hatta tam zamanında gitmek için başka sokakta kenarda köşede bile beklenilebilir😂
Hahah o neden 😂
Her zaman her yere zamanında karşındakine bir saygı gösterişidir
Her zaman erken gittim , giderim de kadın bekletilmez
Bir erkek için kendimi strese koymam değer de vermem ne zaman hazır olursam gelsin alsın beni
Buluşma çalışma hastane pastane hıç fark etmez gideceğim yere her zaman bir süre erken giderim
Zamanında giderim ya da sinir olursam bilerek bekletirim.
Erken giderim karşımdaki insana duyduğum saygıdır bu
10 dakika erken giderim ama çok heyecanlı gözükmem karşımdskine göre ilerlerim
Geç giderim
Çünkü kadin da gec gelecek bekletmek için
Zamanında gitmeyi tercih ederim ama birinde yarım saat geç kalmıştım kız baya trip atmıştı idare ettik o gun bı şekilde sorun olmadı ama hoşta değildi tabi
Duruma bağlı geç kalabilirim elimde olmayan durum olursa
Geç kalmışlığım da oldu bile isteye
Vardır bir bildiğin o zaman
Ben gitmem o gelsin
İlk buluşma yahu nereye gelsin 😂
Ben neredeysem oraya djd
Hanımağa ya 😂
Yahu ne alaka :D
Sen bence en başta çok çektirirsin ama sonra çok iyi olursun gibi 😂
Önce cefası sonra sefası jdfj
Sefası daha güzeldir tabi ama tahminim Doğru bak 😂
Evet tebrikler 😅
Çok şükür tanıdım seni o kadar 😇
Buluşmada gitmedim hiç 😅
Bir kere gidersin o da son olur 😇
Aynen çok oynalamasin uğraşacak boş vaktim yok 😂
Sen çay kahve istersen söyle o zamana kadar aramızda çözeriz 😂😂
Tamamm 😂
Zamanında gitmeye calisirim
Çalışırım (şüpheli) 😂
Bende 15 dk geç gidiyorum
Neden peki 😂
Buluşmak için kızları nerden buluyorsun
Hayatımda hiçbir kızla buluşmadım mı sence 😂
TM ama nereden merak ettim b
Etrafımdan çevremden istersen çok var
Ben zamanında giderim
Dakik biriyim vaktinde giderdim diye düşünüyorum.
Zamanında giderim ya ama erkek önden gelsin
zamanında giderim
Bazen erken bazen geç
Öyleşrylerrle işim olmaz
zamanında giderim herhalde beklemeyi sevmiyorum
Geç gelmek iyidir derler 😂
Vaktinde giderim
Tam zamanında giderim 👍🏻
Tüm randevularıma zamanında giderim
Biraz gecikmeli 🤣
Neden 😂
İlla çektireceksiniz dimi 😂
Her zaman erken giderim
Geç giderim
Zamanında diyelm
Kesin geç kalırım 😅
Geç giderim sbsbsj
Belli olmuyor
neresi ilk buluşma
Zamanında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?