2 aylık bir ilişkiydi ama yıllardır tanışıyor gibiydik. Beraberliğimizi ailelerimiz dahil bilmeyen yoktu. Geleceğimiz konusunda benden çok heyecanlıydı, birikim planları, evlilik teklifinin yeri ve şekli bile kafasında belirlenmişti. Görev icabı 1 aylığına başka bir ilçeye gitti ve onu bekledim. Geldiğinde her şey tepetaklak oldu. Hata üstüne hata yapmaya başladı. Bir yere kadar tolere ettim. En sonunda “Bu kadar hızlı ilerlemek beni korkuttu, bir şeyleri sorgulamama neden oldu” diyerek ayrılmak istedi. Henüz ayrılmamışken ama aramız bozukken kız eklemeye başladığını fark ettim. Şu an 2-3 gündür ayrıyız ve deli gibi kız ekliyor. Neden böyle yapmış olabilir?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer