3 ay
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
Hakkında hayırlısı olsun nasıl mutlu olacaksan öyle yap umarım doğru olanı yaparsın
Depresif ruh hâli var gibi sende genç ama olgun biri işte daha ne olabilir
8 yaş çok bu zaten ileride sorun olurdu erkenden bıtırmen en ıyısı
@Huzurluhuzursuzz 8! yaş doğal ya
Kadın büyük erkekten doğal degıl bence
Karısındsn daha gencını bulunca aldatır ama
Hım soruyu tam okumadım haklısın
☺☺ peki
Kesinlikle ayrıl. Hayat ve kalbin sana gerçeği gösteriyor işte bu yüzden batıyor. Sonradan evlendikten sonra ayrılmak çok daha zor olur ve pişman olursun bu yüzden bir an bile düşünme
Olgunlaşması için rehberlik et ona, annesi ol demiyorum sınırı bozmadan yol göster, seni mutlu etmesi için ona amaç ver
Aslinda oyle yapmaya calisiyorum. Çevrem kabullendi ama içimde ben niye kendimden küçük biriyle evleniyorum demeye başladım. Ki ben hep kendimden buyuk olsun isterdim nasil bu yola girdim en ufak fikrim. yok
Bende de tam tersi oldu, olgun kadın ilgimi çekiyordu genelde, gittim 19 yaşında kızla evlendim, niye böyle oldu bilmiyorum
Iyi misiniz peki
Bilmiyorum, hala olgun kadınlara karşı merakım çekim hissim var
Şimdiden gözüne batmaya başladıysa ayrılmak hata degil kurtuluş olur.
Kaç yaş olir olsun her kes evlenməyene kadar çocuktur
Senin gözün, göz değil. Bu gözle kimseyi mutlu edemez, sen de mutlu olamazsın
Hem kabul ediyorsun hem cayıyorsun çocuk oyuncağı değil bu işler
Bence erkek dedıgın büyük olmalı ya, gozune sımdıden batıyorsa ayrıl
Allah adama güzel bir eş nasip etsin sana da akıl
Ayrıl boş ver zaten yürümeyeceği belli bari boşuna ümit verme
anlaşamazsınız ki tabiiki çocukça davranır sana kıyasla yani evlat edinmek istiyosan edin
Senin yanında çocuk olabiliyorda kendini senin yanında güvende hissediyor demek ki.
İçinde ufacık bir dürtü varsa bence bitir
İletde keşke dersin
Sorun olarak görsen nişan yapmazdın. Çok problem olacaksan, nasıl biliyorsan öyle yap.
Zaman geçtikçe daha çok fikir ayrılığı olacak emin ol
Yok ya niye ayrılıyorsun, kucağında büyür işte ne olacak 😂
Hocam olgunluk açısından o kişi sana çocuk gibi gelir. Erkek kadından en az 6 yaş büyük olmalı. Yoksa kadın çocuk gibi görüyor ve çocuk büyütüyormuş gibi hissediyor.
Kesinlikle ileride sorunlar yaşarsınız yol yakınken ayrılmak en doğrusu.
Annesinide dinler aşırı tripde atar sürekli küser bunlara katlanabileceksen evlen
Daha öncedende böyle bir soru açmıştın bu tarz. Hangi üyesin acaba merak ettim seni
Bence devam et bende kendimden 5 yaş küçük biriyle evlenicem 😂 hem erkeğin küçük olduğu ilişki daha mutlu oluyor. Erkekler erken yaşlanıyor ayrıca
8 yas cok fazla olgun bir kadin ve olgunlasmamis bir erkek iliskisi surdurulemez kadin artik yorulmaya baslar cunku karsi taraf cocuksu olur en fazla 1 2 yas hadi tas catlasin 3 olsun bu hem erkek hemde kadin icin gecerli
Çocuksu olmak niye kötü bir şey ki en başta çocuksu değil miydi bilmiyorum bana kararsız biri gibi geldin umarım ayrılınca da pişman olmazsın
Yani daha şimdiden eğer kafanızda soru işaretleri başladıysa bence uzatmak ikinizede eziyet olur hele birde ileride çocuk falan olursa bütünü ile çıkmaz bir karar aşamasına girmek zorunda kalırsınız iyi düşün bence
Eğer seviyorsan devam et evlenince erkeklere sorumluluk bilinci biniyo ve seviyorsan bence sorun değil hani idealleriniz farklı ise bilemem ama yapacaksan da ne kadar erken o kadar iyi çünkü onun için çok zor olur
Yapamiyorsan direkt bırak sonra dönüş yok
1 evlenirsin mutsuz olursun
2 belki de o kadar kötü biri degilmis diye evlenirsin
3 ya da ikisi arasında kalmamak için nişanı düşürurusun
Bu ihtimallerin var gerisi senin bilecegin is
Küçük olmaz bence yaa ama zaten bir insanda hem çocuksu taraf olması ve aile bilinci olması gerekiyor o da varmış işte
Bende yaşça küçük birini denemiştim çocuk gibiydi bıraktım haklısın biraz daha dene olmazsa evliliğe gitmeden ayrıl
8 yas nasi tanistiniz ya cok fazla. Seks hayatiniz iyidir baska zor
Zaten kucuk senden.34 yasindasin olgun bakman lazim nasi okeylemis aileler boyle bi farki. Aldatmama ihtimali yok ilerde
Muhabbetimiz iyi karşımdakiler bi uyumsuzlugumuz yok bu konuda. Aileler seviyoruz diyince fazla ses etmediler
Bence cok fazla. Sen 40 olunca adam 32. Cocuk vs de ollsa adam mutlaka aldatir seks hayatinda tatmin edebilecegini dusunmuyorum. Yas ilerledikce kadinlar uzaklasiyor
Tam tersi söyleniyor aslinda. Yasi geçmiş erkegin tatmin etmesi zor bu yas farkıyla karşılıklı tatmin iyi diye. Herkes bu sekilde konusuyor. Ki kadın icin söyle bi durum var sınırsız seks imkanı. Sizdeki gibi pil bitmek durumu yok ki. İstediği kadar biseyler yapabilir.
Zamanla kadinlar hevesli olmuyor. Sen istediginde adam hazir olur ama o her istediginde sen hazir olmayacaksin cocuk vs derken zaten pilin de bitecek
Orası öyle. Ama bunun yaştan ziyade libidoyla alakası var bence. Benim libidom yüksek degil nişanlımla bu durumu konuşuyorum. Şu an bilinçli konusuyor ama zaman ne gösterir bilmiyorum. Belkide dediğin gbi olacak. Ama bu hayatta hicbirseyin garantisi yok.
Su an bile yuksek degilse adami tatmin etme sansin olmaz. Bence 8 yas cok. Cok asiksinizdir eyv ama mantiksiz goruyorum
Nasi basladiniz bu iliskiye nasi tanistiniz? Bekaretini falan aldi mi
Benim manitada benden 9 yaş büyük bir sorun yaşamadık bu zamana kadar
Manitayken yaşanmıyor zaten. Is ciddiyet kısmına gelince yaşanıyor
E başta genç delikanlının seni beğenmesi hoşuna gitti, şimdi iş ciddiye binince çocuk eğlemek istemiyorsun 😃
Aldatır bu bacım ben sana diyim ilerde sen 40lara gelicen ama o hala 40larda olucak
Bence ayrıl kafa yapısı uymaz tartışma olur tip falan atar
Bence erkeğin yaşça büyük olması gerek en fazla 5 olacak fazlası iyi değil erkek kadından da küçük olmayacak
Yani bu konuda bir şey diyemem tercih senin hayat senin ama hani 8 yaş çoktu büyük bir şey değil
Genç erkek işte libidosu hormonları eğer bir rahatsızlığı kötü alışkanlığı yoksa iyi olur sabahlar olmasın. Bence çok iyi. Büyük erkeği ne yapacaksın olgunlaşmamış insan zaten 50 yaşında da olgunlaşmıyor
10 yaş büyükle olunca sorun yok ama demeki seni gerçekten seviyor çünkü sevmeyen erkek küçük kız ister niyeti …..
Bişey olmaz hep erkek büyük olacak değil ya. Adamın hoşuna gitmeyen davranışlarından dolayı sadece yaşı bahane ediyosun
Karım benden 6 yaş büyük bazen sorun bazen tecrübe bazen de yol gösterici oluyor tabi bazen enerji veya farklı konularda üstünlük kurmaya çalışıyor
Ya maxsimum ben benden 3 bilemedin 4 yaş küçük birini kabul ederim ama eğer baya bi yoklukta isem bcnxnx
Şimdiden gözüne batmaya başladıysa ilerde aynı evin içinde nasıl idare edeceksin. Bence olacak iş değil zaten
İlerde sorun olacak belli daha ileri gitmeden evlenmeden falan git ayrıl bence daha büyük sorun olacağına şimdiden ayrılman daha makbul
Erkek küçük olunca anlaşmak zor olur zaten geç olgunlaşiyorlar
Yaş farkı değildir beğenmediğin baska şeyleri vardır
Yaw sen 8 yaş küçük olsan erkekten tamamda... o senden 8 yaş küçükse bırak gitsin yaw
Benımde sevgılımle aramda 6 yas var hıc dorun etmıyoruö
Nie ya uzaktan kumanda araba al ne güzel ilişki valla
çocuksu diye ayrılacaksan boşuna ayrılma erkekler her yaşta öyle
Bence ayrılma, ailesine duskunse ayrı ama Ailesini Senin için karşına almışsa ayrılma
nerde o kadin büyük olsa ilişki yürür diyenler alin gorün her daim erkek büyük olmasa olmaz bu işler canli orneği hipegrami diye bişi var değişmez
Buradayım kadın kararsız ve memnuniyetsiz yürümüyor dememiş ayrıca bal gibi çocuğu kaçırır eğer ayrılırsa
@wwmiller her halukarda bi sefer aklina girmiş ve kadinlarda kızlarda bole bir durum mevcutur bi kere gozünde ezik durumuna düşersen zor toplamasi ondan asla benden ayrilan bir kadinin peşine düşmedim bilerek onlar pişman olup donuyorlar di nedeni bu nasil zihine nasil düşersen ole devam eder
Erkeğin büyük veya küçük olmasıyla alakası yok bunun
Konu yaş değil aşk bitmiş bacım o sana tenezül edio 30 yaşında kart tavuksun sen mi şey edion
Kart tavuk ne kadar acımasızca bir söz hemcinsin için. Biz ona olgunluk diyoruz 30 yaşında bir kadın kariyerini, mesleğini oturtmuş düzenini kurmuştur ama 20lerinde bir adamda ne düzeni olacak? Ne karakteri oturmuştur ne mesleği. Hele bir 30larına gel o zaman nasıl düşüneceksin bakalım. 😉
Bu zamana kadar kullandınız kullandınız tabii şimdi kirli mendil gibi kenera atıyorsunuz.
Kendinden 8 yaş küçük birisiyle nasıl hayal kurdun ki 🙄
Kıymetini bilir sizde tercübelerinizi aktarırsınız mutlu mesut yaşarsınız
Böyle yapıyorsunuz sonra erkekler neden böyle erkekler haklısınız bazı cins insanlar la karşılaşmak böyle sonuçlar doğurur
Neden ayrılmak istiyorsun yaş farkı sorun olmaz
Ya Şu an toplum önünde kendinden kaç yas küçük birini ayartmis gibi his geldi. Birde karşımdakinin de cok cocuksu tarafları var. Bana karşı degil ama etrafa karsi onun yaşının küçük olduğu belli. Bu beni uzuyor
Bence aranızda bir uyum varsa bunları görmezden gelebilirsin ileride seninle daha çok olgun biri olacaktır. tabi bu kadar olumsuz taraflarını görürken bazı olumlu taraflarını da görmezden gelemezsin
yaşlar kaç ve cinsel uyum ile fikir uyumu var mı
Evet hem tensel uyum hemde fikir uyumu mevcut
O zaman fazla kafana takma önemli olan seni anlaması seni sevmesi seni tatmin etmesi
bence bozma işi
Ya üzülüyorum Şu an belirsizlik icinde kaldığım icin
davranışımı değişti
Yok değişen bisey yok aslinda.
yaşı düşünme