Aşk için yaptığınız en çılgın şey neydi? Hadi itraf zamanı biz bizeyiz utanmak çekinmek yok tamma mı?

Normalde mutfağa girmeyen ben sevdiğim için girdim doğum günü için mutfakta saatlerce uğraştım savaş çıktı çıkmadı değil amaaaa el emeği bir ziyafet hazırlamak içindi her şey sizce sayılır mı bu 😅​ ya siz ne yaptınız? :D

Aşk için yaptığınız en çılgın şey neydi? Hadi itraf zamanı biz bizeyiz utanmak çekinmek yok tamma mı?

❤️​ #​aşkilişkileri​ ❤️​ #Alevalaz ​❤️

Aşk için yaptığınız en çılgın şey neydi? Hadi itraf zamanı biz bizeyiz utanmak çekinmek yok tamma mı?
Cevapla