Uzun ilişkim bitti, ailesi aramıza girdi, hala çok seviyorum sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar lütfen bana yardımcı olun ne önerirsiniz

Uzun bir ilişkim vardı ayrıldık ama buna canım çok sıkılıyor çeşitli nedenler var heyecanı kaçtı en baştaki sebep ama bu bitmesine değer bir sebep değil bir de ilk başta her şey iyiydi babası beni sevmeyince zincirleme kaza gibi her şey üst üste tepetaklak oldu. Saldı iyice o da eskiden üstüme titrer uğraşırdı umursamaz oldu gözbebeği gibi hissederdim eskiden. Nasıl neden bu kadar sarpasardı harika ilerliyordu evlenecektik nişanlanalım diyorduk. Annesi eskiden aramızı yapardı o da irtibatı kesti iyice. Hiç saygıda kusur göstermedim işimdeyim ibadetimdeyim birden yükselip oraya alıştırıp sonra düşmek gibi bir şey bu. Ama çok güzeldik yediremiyorum kendime. Hiç mi sevmedi uğraşmıyor? Sessizleştim geriye çekildim ama onu çok sevdiğimi biliyor

Uzun ilişkim bitti, ailesi aramıza girdi, hala çok seviyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla