Arkadaşlar lütfen bana yardımcı olun ne önerirsiniz
Uzun bir ilişkim vardı ayrıldık ama buna canım çok sıkılıyor çeşitli nedenler var heyecanı kaçtı en baştaki sebep ama bu bitmesine değer bir sebep değil bir de ilk başta her şey iyiydi babası beni sevmeyince zincirleme kaza gibi her şey üst üste tepetaklak oldu. Saldı iyice o da eskiden üstüme titrer uğraşırdı umursamaz oldu gözbebeği gibi hissederdim eskiden. Nasıl neden bu kadar sarpasardı harika ilerliyordu evlenecektik nişanlanalım diyorduk. Annesi eskiden aramızı yapardı o da irtibatı kesti iyice. Hiç saygıda kusur göstermedim işimdeyim ibadetimdeyim birden yükselip oraya alıştırıp sonra düşmek gibi bir şey bu. Ama çok güzeldik yediremiyorum kendime. Hiç mi sevmedi uğraşmıyor? Sessizleştim geriye çekildim ama onu çok sevdiğimi biliyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kalbin bildiğin yerden kırılınca insanın içi gerçekten yanıyor, seni çok iyi anlıyorum 💔 Uzun bir ilişki bitince hele ki aile faktörü girince insan “hiç mi sevmedi?” diye sorguluyor. Ama şunu unutma, gerçekten seven biri heyecan kaçtı diye bırakmaz, ailesi istemiyor diye tamamen salmaz. Sen değerini düşürmedin, o mücadele etmeyi seçmedi. Şimdi asıl soru şu: geri dönse bile aynı güvende hissedebilecek misin? 💭✨
Cok güzel demişsiniz 🙏🏻
Ayy kalbini hissediyorum ya 🥺🤍 Eğer içini biraz rahatlattıysam ne mutlu bana. Sen hâlâ seviyor olabilirsin ama unutma sevgin tek başına yetmez aşk iki kişiyle ayakta durur 💔✨ Sen değerini korudukça doğru olan seni bulur Aşko 💫
👏🏻🙏🏻