Flörtüm eskisi gibi iltifat etmiyor, flörtöz davranmıyor; acaba soğudu mu yoksa ilişkide ne değişti?

Yani başka erkekler yerim seni yok harikasın güzelsin bunların hiçbirini demiyor bomboş dümdüz konuşuyoruz max attığı emoji bu 😀 neden böyle olabilir önceden atıyordu bu arada yaklaşık yedi aydır böyle

Güncellemeler
3 ay
Depresyonda bu arada ama ben yükseltmeye çalışıyorum aynı gen
Flörtüm eskisi gibi iltifat etmiyor, flörtöz davranmıyor; acaba soğudu mu yoksa ilişkide ne değişti?
Cevapla