Eski sevgilime hala deli gibi özlüyorken 2 sene sonra yanına gidip yüz yüze konuşmalı mıyım?

Selamün aleyküm 2 sene önce bir sevgilim vardı uzak mesafeden ama buluşmuştuk ve ergenlik dönemlerim yüzünden saçma sebepten o kızı kaybettim ayrıldık ve kendisinin bir ölümü bir tehlikeli bir hastalığı varken yanında olamadım ve o bana ayrıldığımızda beni çok arayacaksın benden iyisini bulamayacaksın gibi şeyler dedi bende pek aldanmadım ve 2026'dayız 2 senedir özlüyorum deli gibi en son bi ara ulaşmaya çalıştım bana benden uzak durmasını ailesine ve şikayet edeceğini söyledi ve bana sevgilim var dedi bende pek inanmadım onun yanına gitmeyi düşünüyorum 3 saatlik yol ama her yerden engelli arkadaşlarımdan da hatta istekleri kabul etmiyor sizce öldü mü veya yanına gitmeli miyim gitsem de nasıl bulacağım tartışalım anlaşalım bütün samimiyetinizle yazmanızı istiyorum.

Güncellemeler
3 ay
benim o kızdan sonra 1 sevgilim oldu reelden ve kız eski sevgilimden daha güzel daha anlayıslı ondan daha iyisi çıkmasına rağmen benim gözüm ondaydı çok kızlarla flortlestim eskiden bununla kendimi avutur övunurdum o kızı unutmak için flortlestim birileriyle ve hepsi gitti bana demişti zaten sana beddua edicem hep beni arıcaksın kızlarla konusucaksın ama aklına ben gelıcem demişti ciddiye almadım ama fark ediyorum ve kendime kızıyorum bi yandan benim yüzümden ama şuanki aklımla asla hata yapmam
Güncellemeler
3 ay
kızın ig hesabını verim yazın ahahsjsksnd
Eski sevgilime hala deli gibi özlüyorken 2 sene sonra yanına gidip yüz yüze konuşmalı mıyım?
Cevapla