Huzurlu akşamlar diliyorum 🥰 bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz acaba fikirlerinizi alabilir miyim?

Geçenlerde bir söyleşiye denk geldim.
Evlilik uzmanı bir beyefendi şöyle diyordu:
“Eğer bir erkek eşinin ya da sevdiği kadının dizine yatmak istiyorsa, ondan uzak durun. Bu anne ilgisi aradığını gösterir; bu normal bir durum değildir.” Açıkçası bunu duyunca çok şaşırdım. Bana oldukça tuhaf geldi.
Ben böyle düşünmüyorum. Bence bir erkek de yorulur… Güçlü görünse de bazen sığınacak bir liman, dinlenecek bir durak arar. Sevdiği kadının yanında kendini güvende hissetmek istemesi neden zayıflık olsun ki? Tam tersine, insanın ruhunu açabilmesi, başını huzurla yaslayabilmesi çok kıymetli bir şey. Bir erkeğin sevdiği kadının dizinde huzur bulması bana eksiklik değil, güven ve teslimiyet gibi geliyor. Bence sevmek biraz da budur;
Yorulduğunda sığınmak, mutlu olduğunda paylaşmak, kırıldığında susmadan anlatabilmek…
Belki de asıl güç, insanın sevdiğinin yanında zayıf olabilmesidir. ... Kim bilir belki 🤗🥰❤️
Huzurlu akşamlar diliyorum 🥰 bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz acaba fikirlerinizi alabilir miyim?
Huzurlu akşamlar diliyorum 🥰 bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz acaba fikirlerinizi alabilir miyim?
Huzurlu akşamlar diliyorum 🥰 bu konu hakkında siz ne düşünüyorsunuz acaba fikirlerinizi alabilir miyim?
Cevapla