Öncelikle selam iyi akşamlar saygu çerçevesinde fikirlerinize ihtiyacım var?

Bundan bir hafta öncesinde instagramdan bi çoçukla tanıştım sohbetimiz gln uydu bu yüzden wp geçtik güzel konuşuyorduk ama hep akşamları konuşmaya başladık yankıl anlamayın günlük hayatımızdaki olan şeyleri anlatıyoruz gece 3 lere kadar konuşuyoruz ama öglen çok konuşamıyoruz ben yks kursuna gidiyorum oda futbolcu bunu ona sordumda diyorki sen kurstasın teli topluyorlar bende futbola gidiyorum idmanda oluyorum idman sonrası arkadaşlarlarımla takılıyorum sonra instads reels izliyorum oyun oynuyorum falan dedi ama ara dırs aktif oldugunu görüyorum bunu sordum oda dediki arkadaşlarımla olan gruplarım var onlarda konuşuyoruz dedi ama böyle içimden inanamıyorum bana hep yalan söylüyorlar gibi geliyor deistim diyor namaz kılıyor ya her şey çok karışık güvenemiyorum başkalarıylada konuşuyor gibi geliyor bana dün bunu sorguladım için şey dedi akşam çok güzel konuşuyoruz sabah sana bir şey oluyor bipolarsın valla dedi oturdum agladım ona söyledim oda özür diledi kırfı anladı ama sanki içtrn degil sizce napmalıyum yarın buluşalım demişti ama bir şey demedi dün flb ben mi çok garibim

Öncelikle selam iyi akşamlar saygu çerçevesinde fikirlerinize ihtiyacım var?
Cevapla