Merhaba iyi akşamlar veya iyi geceler dilerim benim bir sorum olacak?

Nasıl her şeye rağmen ayakta mutlu olmaya çalışan bir tipe bürünüyorsunuz sevilmemek ve insanlar tarafından dışlanırken veyahut dışlanmasanız da bu şüpheciliği üzerinizden atabildiniz? Ben mesela bunu yeni yaşıyorum ve psikatriye gitmek istemiyorum kendi kendime bunu yenmek istiyorum her şeyden mutsuz olabiliyorum bazı dönemlerde ama bazense aklımın ucundan bile geçirmiyorum. Dalga geçermiş gibi de 'Acilen gitmen gereken psikolog yolu var.' Demeyin çözüm arıyorum bende biliyorum psikolog sadece dinler soyar hepimizi maddi yönden. Kişiliğimi bilmiyorum kendimi hiç bilmiyorum bunu aşmam için bana bir yol bile gösteren olmadı 22 yaşındayım. Güzel cevaplarınızı bekliyor olacağım.

Merhaba iyi akşamlar veya iyi geceler dilerim benim bir sorum olacak?
Cevapla