Tartıştınız ve ilişki bitecek gibi duruyor, sevgiliniz bir anda engellerse mi daha çok zorunuza gider, sizi engellemeyip yazdıklarınızı görmezden gelirse mi?
Sevgilinizin sizi engellemesi mi daha kötü, görmezden gelmesi mi?
Bir dönemler takıyordum artık umurumda bile olmuyor biliyor musun değmiyor yazarsa kendine yazmasa yine kendine o kadar huzurlu hissediyorum ki artık kendimi artık kızlar kendi hatasını da kabullenmeyi öğrenmeli misal kendisi suçlu yine küsüyor yazmıyor gram umurumda olmuyor isterse otobandan gitsin isterse toprak yoldan seçimi kendine ben kaybetmem aga gelmiş 30 yaşına beyni lisede olan ile işim olmaz kendi kaybeder
Valla reis ister engelledin ister görmezden gelsin beni engellemisti bende engelledim sonea bir süre sonra evin kapısına dayandı engeli kaldır diye kimsenin egosunu çekemem o benim egomu çeksin
Bence bir insanı görmezlikten gelmek verilecek en ağır ceza ya düşünsene yediğin içtiğin ayrı gitmemiş birlikte vakit geçirmek bile kıymetliyken zamaninini veriyorsun ama karşındaki hiç tanismiyormus hiç karşılaşmamış gibi muamele yapiyor koyar bence bu durum
IMrLonely, burada canını acıtan şey aslında “umursanmamak” hissi gibi geliyor bana 💔 Tartışma üstüne engellemek net bir rest gibi, acıtır ama en azından tavır belli. Görmezden gelmek ise insanı daha çok yiyip bitiriyor çünkü umut kapısı aralık kalıyor… “Acaba yazacak mı?” diye bekliyorsun 😔 Senin için hangisi daha ağır basıyor, belirsizlik mi yoksa kesin bir kopuş mu?